Gefeliciteerd! bas ook voor de vrouw en nu maar genieten
mixedup HighFlow Review Master 31 juli 2014 #11.761 Gefeliciteerd! bas ook voor de vrouw en nu maar genieten
Pharlap New member 1 augustus 2014 #11.765 Intel Pentium G3258 Anniversary Edition onder een Single Stage Phase cooler Bekijk bijlage 14811 Op een Asrock Z97 Killer Bekijk bijlage 14813 Onder water is 5000/4800 haalbaar om te benchen. Laatst bewerkt: 1 augustus 2014
Intel Pentium G3258 Anniversary Edition onder een Single Stage Phase cooler Bekijk bijlage 14811 Op een Asrock Z97 Killer Bekijk bijlage 14813 Onder water is 5000/4800 haalbaar om te benchen.
Sparky Highflow Clan Member 1 augustus 2014 #11.766 Freddy zei: Bekijk bijlage 14726 Bekijk bijlage 14727 Bij iBood besteld, dit weekend ff uittesten, ben benieuwd of dit mijn leven makkelijker maakt haha Sent from my iPhone using Tapatalk Klik om te vergroten... ik heb net de nieuwe IBOOD aanbieding gekocht kon het niet laten grtzzz pLaSmA
Freddy zei: Bekijk bijlage 14726 Bekijk bijlage 14727 Bij iBood besteld, dit weekend ff uittesten, ben benieuwd of dit mijn leven makkelijker maakt haha Sent from my iPhone using Tapatalk Klik om te vergroten... ik heb net de nieuwe IBOOD aanbieding gekocht kon het niet laten grtzzz pLaSmA
Freddy Administrator Forumleiding 1 augustus 2014 #11.767 Niiice!!! Je gaat er geen spijt van krijgen Ben super blij met de mijne, mijn leven is zo wel een beetje gemakkelijker geworden hahah Weet jij het verschil tussen de Botvac 70e en de XV Signature Pro?
Niiice!!! Je gaat er geen spijt van krijgen Ben super blij met de mijne, mijn leven is zo wel een beetje gemakkelijker geworden hahah Weet jij het verschil tussen de Botvac 70e en de XV Signature Pro?
Johnny Moderator Forumleiding 1 augustus 2014 #11.768 Ik heb al enorm goede oortjes, maar nu ik deze zie in combinatie met de "afstandsbediening" is het wel beter te bedienen..
Ik heb al enorm goede oortjes, maar nu ik deze zie in combinatie met de "afstandsbediening" is het wel beter te bedienen..
JaccoW gat in hand 2 augustus 2014 #11.769 Een 3D-printed stand voor de Nokia DT-900 wireless charger: En eindelijk de kabels van Pexon PCs. Hopelijk kan ik na het weekend de combinatie met het toetsenbord laten zien
Een 3D-printed stand voor de Nokia DT-900 wireless charger: En eindelijk de kabels van Pexon PCs. Hopelijk kan ik na het weekend de combinatie met het toetsenbord laten zien
DutchMicro Prutser 2 augustus 2014 #11.770 Spanningsregelaar voor de motor. Geen prik was het laatste stuk naar huis ( berg op ) duwen, geen pretje...
Spanningsregelaar voor de motor. Geen prik was het laatste stuk naar huis ( berg op ) duwen, geen pretje...
H hellspawnednl New member 3 augustus 2014 #11.771 Gisteren dan eindelijk mijn pakketje van highflow binnen , alles was goed ingepakt en een plus punt natuurlijk er zat een lolie bij :048:!
Gisteren dan eindelijk mijn pakketje van highflow binnen , alles was goed ingepakt en een plus punt natuurlijk er zat een lolie bij :048:!
Sw333t I Love my NUC 3 augustus 2014 #11.772 JaccoW zei: Een 3D-printed stand voor de Nokia DT-900 wireless charger. Hopelijk kan ik na het weekend de combinatie met het toetsenbord laten zien Klik om te vergroten... Ik krijg een heel erg "My First Sony" gevoel bij het zien van al die kleuren.
JaccoW zei: Een 3D-printed stand voor de Nokia DT-900 wireless charger. Hopelijk kan ik na het weekend de combinatie met het toetsenbord laten zien Klik om te vergroten... Ik krijg een heel erg "My First Sony" gevoel bij het zien van al die kleuren.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 3 augustus 2014 #11.773 2x Lego Exo Suit http://shop.lego.com/en-NL/Exo-Suit-21109
DutchMicro Prutser 4 augustus 2014 #11.775 Das Experiment zei: 2x Lego Exo Suit Exo Suit | LEGO Shop Klik om te vergroten... Gaaf ! Misschien wel cool om om te bouwen naar een The Matrix APU.
Das Experiment zei: 2x Lego Exo Suit Exo Suit | LEGO Shop Klik om te vergroten... Gaaf ! Misschien wel cool om om te bouwen naar een The Matrix APU.
Sw333t I Love my NUC 4 augustus 2014 #11.776 Heb een Antec ISK110 VESA besteld en een Seagate Momentus ST500LM000 500gb SSHD.
l3p Moderator Forumleiding 5 augustus 2014 #11.778 Van Cooler Master onverwacht gekregen nadat ik een oudere Silent Pro Gold 1200W opgestuurd had ter RMA. Blij! Bekijk bijlage 14851
Van Cooler Master onverwacht gekregen nadat ik een oudere Silent Pro Gold 1200W opgestuurd had ter RMA. Blij! Bekijk bijlage 14851
JaccoW gat in hand 5 augustus 2014 #11.779 Vandaag eindelijk mijn Duck Orion TKL binnen gekregen. :icon_cool: Alles klikbaar voor de oorspronkelijke resolutie. Dit ding weegt een ton, maar het is echt super solide. Zelfs geen 'ping', en ik heb wel meer toetsenborden met MX Clears.
Vandaag eindelijk mijn Duck Orion TKL binnen gekregen. :icon_cool: Alles klikbaar voor de oorspronkelijke resolutie. Dit ding weegt een ton, maar het is echt super solide. Zelfs geen 'ping', en ik heb wel meer toetsenborden met MX Clears.
DutchMicro Prutser 5 augustus 2014 #11.780 Gaslens set voor de TIG lasser. Zorgt voor een betere beschermgas flow. Normale cup: Gaslens: