Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mooi gedaan
Ik zou alleen het rode netwerk kabeltje die vanuit je fiber kastje naar de WAN op het modem gaat vervangen voor een andere
De rode staan bekend om snel defect te raken En worden bij problemen als eerste vervangen .
Kun je het beter nu gelijk doen hoeven ze er ook niet voor langs te komen
Hoe is dat dan met de kwaliteit? De kleur mantel zegt toch niets over de bedrading? Denk overigens dat de bijgeleverde kabels simpele CCA kabels zijn ipv koper.
L3p, wellicht een cat6 koper gebruiken. ondanks de korte afstand gewoon net wat degelijker.
mja UTP kabels kunnen hier wel gevoelig voor zijn, als je FTP, STP of SFTP kabels hebt, valt het reuze mee. Bovendien is het geen hoge constante stroomtoevoer, in de zin van er is geen industriële installatie in huis. Met SFTP kabels heb je een dubbele "bescherming" tegen straling van buitenaf.
Ja dat snap ik, maar die uitstraling is nou ook weer niet zo erg dat er geen pakketten meer aankomen.
Voor een normaal huishouden ga je de verschillen nagenoeg niet merken. Ook niet op deze korte afstanden.
Je zou een UTP kabel bij een 1 fase draad kunnen trekken zonder daar veel problemen mee te krijgen qua netwerk.
Een FTP kabeltje is wat beter beschermt, maar nogmaals de interuptie van de data door externe factoren is in een huishouden minimaal aanwezig (vergeleken met een industriele omgeving)
Dat laatste formulier komt me bekent voor. Ik dacht dat dat het was deze keer helaas binnen een week nog een rekening van de douane. Ha ha zal er wel bij horen.