Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand enig idee of (er spul is die) het mogelijk is (maakt) om appliqué's her te gebruiken?
Onderste van TUF Inside boeit me niet echt, de bovenste wil ik wel graag meenemen naar mijn nieuwe kast sinds ik de template niet meer heb en hij handgeschreven/gemaakt is door de voormalige eigenaar van Petra's Tech Shop. :3
Of is dit een verloren zaak? (zitten op metaal/verf geplakt)
Aangezien de Socket 2011 nog ff buiten blijft (duurrrrrrrrrrrrrrrr) gaan we eerst de 3570k iets upgraden
3770K
Zit alleen nog ff qua cpu blok te twijfelen :|
Heb nu een EK full nickel maar voor de looks van de build eigenlijk opzoek naar een zwart blokje :|
Iemand die intresse heeft in een full nickel extreme in ruil voor een zwarte versie
Ik denk toch dat hij weer retour gaat :$ (staat nog in doos, ook toetsweek :') )
Heb de afgelopen twee weken kennerlijk onder een steen geleefd, want de 780T is aangekondigd.
Vind de 780T toch net wat mooier en vind het een beetje zuur als ik na monteren van deze kast spijt krijg en niet meer kan retourneren.. Nja mooier, gaat gelijk op, maar vooral praktischer.
Abo verlengd met HTC one M8 gold (boomboxje op de achtergrond kreeg ik er gratis bij), tijdje geleden al n Windows Surface tablet aangeschaft en n krantje tijdens t WK.
Ja en nee. Deze is voor een projectje, het gaat me puur om de buitenkant (het is dan ook een defecte).
Wel zijn we hier Nintendo gek (vooral ik), inmiddels bestaat dit uit een NES (een werkende, maar niet aangesloten), een Super Nintendo, een Wii en een Wii-U. Er moet ook nog ergens op zolder een Gameboy Colour rondzwerven. Qua games is het alles wat met Mario te maken heeft (laatste aanwinst).
De N64 heb ik zelf nooit echt iets gevonden, kon niet goed overweg met die rare controllers. Enige wat nog op het lijstje staat is een Gamecube, maar ben de juiste nog niet tegengekomen (schijnt er eentje te zijn met doorzichtige kappen, maar nog niet eentje gevonden die op te halen is).
De SNES en Wii-U staan aangesloten in de woonkamer, met welke ik speel hangt af van mijn stemming. De SNES blijft zijn charmes houden.