Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zeker weten netjes opgelost van Remia zo hoort het, ben ook erg benieuwd naar die barbeque saus ook maar aanschaffen als ik hem tegen kom in de winkel, vond die reclame ook erg goed gedaan.
Nou, opgelost is het natuurlijk niet. Feit blijft dat we weer op zoek moeten naar een dressing die in de buurt komt van degene die we hadden (deze, maar dan de oude versie). Mosterd is ook niets voor ons, dus die fles zal wel bij mijn schoonouders belanden.
Ze hadden ook gewoon "Fuck you" kunnen zeggen en er niks mee kunnen doen, smaak is persoonlijk valt helaas niks aan te doen.
Vooralsnog netjes dat ze een aangetekende brief sturen + drie gratis sauzen
Ze hadden ook gewoon "Fuck you" kunnen zeggen en er niks mee kunnen doen, smaak is persoonlijk valt helaas niks aan te doen.
Vooralsnog netjes dat ze een aangetekende brief sturen + drie gratis sauzen
Klopt als een bus, er zullen ook zeker mensen zijn die het wel lekker vinden om op een citroen te kauwen. En 3 gratis sauzen of niet, het blijft een feit dat we weer op zoek moeten naar een dressing die we beiden lekker vinden.
Ik blijf een Nederlander, lekker zeiken hoort daarbij .
Ken het ja. Is van CoasterDynamix. Roller Coaster Factory Build Block System
Speciale Lego Rollercoaster Factory. Alleen als je een beetje track wilt hebben kost het je ongeveer 300 euro.
Links 2x een LG L5 II telefoon, de witte is een defecte die meegeleverd werd mocht ik ooit onderdelen nodig hebben. Verder een Raspberry Pi model B (512MB), met 16GB sd kaartje en een Adafruit 16x2 LCD Pi Plate Kit (rgb).
Het display zal de verkoop in gaan weer, die ga ik niet gebruiken (de verkoper gebruikte het schermpje voor het aansturen van meerdere USB miners). Het kan werken in XBMC, maar met een andere distro dan dat ik wil gaan gebruiken.
En vandaag een ander pakketje mogen ontvangen met spullen die ik overgenomen heb van een mede-tweaker. Had eerder al wat spullen hiervan ontvangen en vandaag de rest mogen ontvangen.
Nu kan er 1 pomp verhuizen zodat ik 2 dezelfde pompen heb met de dual top en 1 pomp voor een andere pc met een BP single top (niet op foto) die nu in gebruik is. Kortom, weer even lekker prutsen!
Nee hoor, ik gebruik die niet alleen voor HDV te capturen
Er wordt ook video8 mee gecaptured (van voor het jaar 2000).
Alleen bij die video8 zijn er heel wat gedropte frames, en gebroken files die na het capturen eruit komen.
En natuurlijk kwaliteit die om te huilen is
Ik vraag me dan iig af wat het juiste gebruik ervan is