Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De filters uit onze oude Philips FC8716 (uit 2006) zouden vervangen moeten worden, plus een nieuw neuswieltje. Uiteindelijk hebben we maar besloten om een nieuwe stofzuiger te doen, het is een FC8767 geworden:
Haha, 2 kaartjes zijn inmiddels ingebouwd.. Moet wel zeggen dat er een wereld voor m`n open gaat weer, ben bekend met WC maar niet met wc-en van videokaartjes. Dit zijn ook m`n eerste kaartjes weer sinds jaaaaaaren.
En ik heb geen idee of je met nvidia kaartjes kan minen, dit zijn 470-ers. Ik zie het veel voorbij komen, maar das allemaal met ati kaartjes?
Haha, 2 kaartjes zijn inmiddels ingebouwd.. Moet wel zeggen dat er een wereld voor m`n open gaat weer, ben bekend met WC maar niet met wc-en van videokaartjes. Dit zijn ook m`n eerste kaartjes weer sinds jaaaaaaren.
En ik heb geen idee of je met nvidia kaartjes kan minen, dit zijn 470-ers. Ik zie het veel voorbij komen, maar das allemaal met ati kaartjes?
Veel Duits vuurwerk
Totaal van de vangst:
- 34 x raketten (assortiment van verschillende effecten)
- 60 x kubischer kanonenschlage
- 8 x Super Böller 1
- 1 x 16 schot batterij
- 1 x 83 schot batterij
- 1 x 100 schot batterij
- 4 x 200 schot knalmatten
- 2 x 80 stuks China Böller D
- 4 x 30 stuks Weco Mini Knaller
- 4 x 8 stuks Weco China Knaller
- 2 x 4 stuks Frösche (weet niet wat het is)
- 6 x verschillende fonteinen
- 4 x vliegend siervuurwerk
- 2 x 20 fonkelstokjes
- 1 x pak van andere fonteinen
- 2 x Romeinse kaars
en nog 2 aansteeklonten