Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een geweldige aanbieding voor motor lessen. 550euro voor 15 lessen en praktijk examen A1, A2 EN A. (theorie is niet inbegrepen) drempel om toch A1 te gaan halen word nu wel heel laag.
Haha, nee ik ben helemaal verpest door eerst met cd's te beginnen. Heb helaas de vinyl tijd ook niet meegemaakt, aangezien ik pas sinds +/- 4 jaar EDM luister en pas sinds een jaar zelf draai.
Een geweldige aanbieding voor motor lessen. 550euro voor 15 lessen en praktijk examen A1, A2 EN A. (theorie is niet inbegrepen) drempel om toch A1 te gaan halen word nu wel heel laag.
Even op terug komen, na wat ervaringen gelezen te hebben zijn die heel verschillend. De ene kan geweldig met de instructeur overweg en de volgende weer totaal niet. Ik vraag een proefles aan en zie hoe het afloopt.
na 48 uur zonder internet en nog steeds geen reden wat er nou mis was (ik vermoed dat iemand mijn lijn er uit had getrokken in de wijkcentrale) is me internet weer tot leven gekomen. Nieuwe snelheid van abbo is ook al doorgevoerd gelijk
Alleen nog vraag voor de led expert mark, qua verdeling uv en blauw wat verstandigste is:
1 -> Twee strips blauw en 2 strips uv
2 -> 4 strips gemengd blauw en uv
gaan geschakeld worden door een aquaro 5 via de led uitgangen (2 stuks)
Arwin
Alleen nog vraag voor de led expert mark, qua verdeling uv en blauw wat verstandigste is:
1 -> Twee strips blauw en 2 strips uv
2 -> 4 strips gemengd blauw en uv
gaan geschakeld worden door een aquaro 5 via de led uitgangen (2 stuks)
Arwin
Gekregen van HTC ivm het maken van alle trainings die er zijn
Zat ook nog en te goed bon bij van 50e
Alleen niet op de foto gezet
Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk