Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jazeker, hij moet mijn brommer gaan vervangen. Voor de km's die ik maak is dit velen malen goedkoper als een auto en leuker. Brommer gaat me dan toch net wat te traag eigenlijk
Bevallen die staande schermen een beetje? Ik zou er zo geen nut voor weten anders dan lange pagina's lezen.
Ja die doen het nog goed hoor, zeker bij meerdere schermen open houden (zoals de shoutbox van HF) en facebook, en in het midden kan ik dan Youtube filmpjes kijken, of gewoon wat typen. Het is ook makkelijker om word bestanden te lezen.
Zou eigenlijk ook zo'n quad willen hebben, maar kost me toch te veel (en mag er zelfs niet mee rijden)
Ik heb 2 normale schermen maar is jouw FB en HF shoutbox verslaving zo groot dat je daar 2 schermen voor hebt? :O
'als ik later groot ben' ga ik motor rijden. Maar sinds de nieuwe regel heb ik besloten om sowieso niet voor me 20ste motor rijbewijs te gaan halen (20 = A2 en 24 = A) Om toch een gedeelte vrijheid te krijgen en om mee te stoeien leek dit mij de beste oplossing. Is met B rijbewijs te berijden en koste mij 600euro
Nee, die verslaving is niet zo groot, maar ik kon het niet laten om een scherm voor 35 (excl.) te laten wegrotten (de linkse had ik al vanaf m'n eerste pc)
Heb je z'n adres dan niet?
Anders gewoon naar die meneer gaan
(de kerel waar ik een lem 50cc van koop, reageert ook niet, maar ik heb z'n adres op internet kunnen vinden )
Tijdens het pesten van het MediaMarkt personeel gelijk wat aankopen gedaan (Had nog een groot aantal VVV-Bonnen liggen) Bekijk bijlage 10909
Aantal dingetjes voor nieuwe build
Moet nog naar de HEMA voor een fietscomputer
Remkabeltjes moet ik nog aanpassen, en stationairschroef een beetje indraaien.
Er komt nog een diy remlicht en toeter op.
Het ding rijdt ongeveer (volgens m'n vrienden die er mee gereden hebben) 80km/uur.
De meneer die dat verkocht had eerst die motor gebracht naar m'n vriend om dan vanaf daar te rijden naar m'n huis.
Lekker wat rijden op dat ding zonder verzekering en zonder helm (niet ik, maar m'n vriend)
En man dat ding trekt op als een malle! Het was zeker z'n geld waard voor €50