Sw333t I Love my NUC 14 mei 2013 #9.901 Vanochtend even langs de MyCom gereden, daar mijn 2x GTX670 ingeleverd en daarvoor wat anders uitgezocht: EVGA GTX 680,4GB - MyCom
Vanochtend even langs de MyCom gereden, daar mijn 2x GTX670 ingeleverd en daarvoor wat anders uitgezocht: EVGA GTX 680,4GB - MyCom
Source Mr. Grillmeister 14 mei 2013 #9.902 Kan je tegenwoordig oude hardware voor nieuwe inruilen? Of garantie-kwestie?
Sw333t I Love my NUC 14 mei 2013 #9.903 14 dagen afkoel periode, was nog net op tijd. Dat is het voordeel van online bestellen .
X-Tripiot Hardware Master 14 mei 2013 #9.904 Na 2 maanden wachten :icon_super:No 1 en het spul dan mountainmods binnen voor de build.
P PhoeniX Member 14 mei 2013 #9.905 Een paar pakketjes ontvangen vandaag 4x van deze mooie ronde sata kabels Bekijk bijlage 10293 Nieuwe headset Bekijk bijlage 10294 En 3x van deze mooie corsair fans voor mijn rad Bekijk bijlage 10295
Een paar pakketjes ontvangen vandaag 4x van deze mooie ronde sata kabels Bekijk bijlage 10293 Nieuwe headset Bekijk bijlage 10294 En 3x van deze mooie corsair fans voor mijn rad Bekijk bijlage 10295
CDA441 Geen modder eter 14 mei 2013 #9.907 160cm alu paal (lekker dik alu) 2 lijmklemmen tezamen is het een chin-up bar
Thierry perfectly imperfect 14 mei 2013 #9.908 coolfris zei: 2e GPU blokje + backplate: Klik om te vergroten... De mooiste gpu blokken en ditto backplate
coolfris zei: 2e GPU blokje + backplate: Klik om te vergroten... De mooiste gpu blokken en ditto backplate
coolfris Moderator Forumleiding 15 mei 2013 #9.909 Net op de fiets schoot het me te binnen "...ik had toch ook een paar lapsetjes besteld..." . Thuis snel in de doos gekeken en jawel: 4x lapsetje: Door de bruine enveloppen waren ze me niet opgevallen.
Net op de fiets schoot het me te binnen "...ik had toch ook een paar lapsetjes besteld..." . Thuis snel in de doos gekeken en jawel: 4x lapsetje: Door de bruine enveloppen waren ze me niet opgevallen.
coolfris Moderator Forumleiding 15 mei 2013 #9.911 De CPU laat ik ongelapt. Het is voor een paar koperplaatjes en nog een radiator om die te laten glimmen.
De CPU laat ik ongelapt. Het is voor een paar koperplaatjes en nog een radiator om die te laten glimmen.
boefmans New member 15 mei 2013 #9.912 simcity. enkel de tutorial gestart ff snel (nog niets van geleerd natuurlijk ). Hoop vanavond wat tijd te hebben, anders zal het volgende week worden
simcity. enkel de tutorial gestart ff snel (nog niets van geleerd natuurlijk ). Hoop vanavond wat tijd te hebben, anders zal het volgende week worden
Sw333t I Love my NUC 15 mei 2013 #9.914 Weer wat heerlijke spulletjes binnengekregen van Marco van Cooler Master: Nu kan ik eindelijk weer verder met torentje bouwen (just kidding, is puur even gedaan voor het foto moment).
Weer wat heerlijke spulletjes binnengekregen van Marco van Cooler Master: Nu kan ik eindelijk weer verder met torentje bouwen (just kidding, is puur even gedaan voor het foto moment).
arwin74 Active member 15 mei 2013 #9.916 wwwicked zei: Weer wat heerlijke spulletjes binnengekregen van Marco van Cooler Master: Nu kan ik eindelijk weer verder met torentje bouwen (just kidding, is puur even gedaan voor het foto moment). Klik om te vergroten... leuk pakketje zo Arwin
wwwicked zei: Weer wat heerlijke spulletjes binnengekregen van Marco van Cooler Master: Nu kan ik eindelijk weer verder met torentje bouwen (just kidding, is puur even gedaan voor het foto moment). Klik om te vergroten... leuk pakketje zo Arwin
F faust2016 New member 15 mei 2013 #9.917 Een nieuwe SS, om mn 3770K eens flink op zn staart te trappen En dit, voor een feestje dat we binnenkort hebben :]
Een nieuwe SS, om mn 3770K eens flink op zn staart te trappen En dit, voor een feestje dat we binnenkort hebben :]
P PhoeniX Member 15 mei 2013 #9.918 @ arwin74, Wat is je adres ? Kom ik er wel een paar nuttigen haha
Source Mr. Grillmeister 15 mei 2013 #9.919 PhoeniX zei: @ arwin74, Wat is je adres ? Kom ik er wel een paar nuttigen haha Klik om te vergroten... Volgens mij kan je beter door naar faust2016 dan
PhoeniX zei: @ arwin74, Wat is je adres ? Kom ik er wel een paar nuttigen haha Klik om te vergroten... Volgens mij kan je beter door naar faust2016 dan