Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
2x bouwtekening voor een steigerhouten hoekbank en een hocker (die laatste was GRATISCH ) voor op mn balkon @ Ik Maak Het Zelf Wel
Zo'n (hoek) bank is me anders veel te duur!!!
Ben zelf best handig (zeker met hout), en wil iets maken met afwijkende maten.
Kan deze tekeningen (voor 7,50 ) mooi als leidraad gebruiken.
Nu ff uitrekenen hoeveel planken ik nodig ga hebben, die bestellen en dan kan ik gaan bouwen... zal een build-log bijhouden
Als ik de website mag geloven komt de bank op ongeveer 225,- uit (aan materiaal)... das de helft van een gekochte bank!!! :038:
Heb ff door de prijslijst zitten scrollen.
Even van 220x240 (hoek) bank uitgegaan die kost 725,-
Als ik die zelfde maten aanhoud, ben ik ongeveer 125,- aan planken kwijt.
Komen dr nog schroeven en wat rest materiaal bij... zeg 225,- max.
De hocker van 60x60 kost 125,-
Als ik hm zelf maak 40x40 (dus pak voor t gemak 80x80 icm materiaal kosten) = 10m hout @ 25,- + schroeven en wat rest materiaal...zeg 60,- (en dan rond ik behoorlijk af naar boven).
Zit hm vooral in de arbeidsloon... maar ook bouwpakketten zijn niet veel goedkoper (heb ik ook naar gekeken).
Dus...
Kussens zijn wel duur... vandaar dat ik voor een redelijk simpel design ga, met maar 1 schuine rugzijde.
een vrachtje medicatie omdat de maag en darm klachten nu al jaren aanhouden en ze niet echt de vinger kunnen leggen op hoe en waarom gaan ze nu uit van PDS.