Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
het is dat ik het kon missen dit keer.
Aan gezien mijn Ivy Bridge niet zo happig is op zeer snel geheugen.
Om te testen een andere mem kit-je besteld.
32GB (4x 8GB) from Avexirs Core Series in the MPOWER Edition with yellow LEDs - 1.5 volts, 1600MHz, CL10
Dat was een V2000. Maar een V1000 heb ik idd ook al. Je kan je waarschijnlijk nog wel de re-build log daarvan herinneren.
Met de V1000 Plus nu een nieuwe start. Logje volgt nog.
Pakketje ala Highflow met daarin:
4 M clear
4 M zwart
2 M roze
~ Van de TFC actie. Net surprise met Sinterklaas, briljant dit
2 x EKfitting
1 x Feser Acid Green
Ja, heeft mijn kat bijna het leven kost... en ik was zo goed bezig voor de bij (omdat het slecht gaat met die populatie). Voor straf heb ik het gras maar gemaaid. Weg krokussen! *bam*
die is al naar mn maat en die is er druk mee aan het modden geslagen hehe..ik kom daar de eerste tijd niet aan toe en hij moest een ruimere case hebben.. en hij helpt me met schilderen in huis dus kon ik hem op deze manier mooi bedanken
Een beeldscherm (Dell U2711), een processor (3750k) en een voeding (OCZ ZT750W)
Gelijk weer eraan herinnerd dat er ook DVI-D Dual kabels bestaan. Had de monitor namelijk eerst op de oude DVI-D Single kabel aangesloten. Daarna: prachtig beeld! Zeer tevreden met het ding.
Nu nog even wachten op MIPS blokjes voor m'n mobo en dan ben ik voorlopig uitge-wathebjenetgekochtgekregen.