Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vrijdag een thuis server in elkaar gezet met de volgende onderdelen:
AMD Athlon II X2 270
Asus M5A78L-M/USB3 Corsair 2x4GB Vengeance, DDR3 Corsair VS350 350W
Kingston SSD 2.5", 60GB
Scythe Big Shuriken 2 rev. B
Fractal Design Mini Tower Arc Mini
Had zelf nog 2x 1,5TB schijven liggen. Volgende maand gaan er waarschijnlijk 3 of 4x 3TB schijven in van Western Digital. Twijfel alleen nog tussen de RED en Green variant. Draai het geheel gewoon onder Windows 7 Professional. Momenteel dient deze als streaming en FTP server maar het is straks ook de bedoeling dat er backups gemaakt worden van de PC's die in het netwerk zitten.
Dat probleem van de merken kennen als je het onderdeel hoort ken ik ook Diezelfde nerd zit ook te vloeken op de zuinigheid van het thuisservertje maarja, laat die maar doen zeker?
Split dan nog wel die 16gb ram in 12gb voor windows en 4gb als ramdisk voor de tijdelijke (vluchtige) bestanden. Ik zeg het je, dat werkt super in Photoshop .
Split dan nog wel die 16gb ram in 12gb voor windows en 4gb als ramdisk voor de tijdelijke (vluchtige) bestanden. Ik zeg het je, dat werkt super in Photoshop .