Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee, is gewoon een DVD speler.
Winkel kon hem echter niet leveren, heb nu een Blu-ray gekocht.
Playstation 3 kan ze ook afspelen maar nu een dedicated Blu-ray.
Ookal voorlopig gebruikt voor muziek CD's, wellicht dat ik er nog een CD speler bij koop echt nu even geen geld voor haha.
Nu deze:
Denon DBP-1611UD
Verkoper zei dat het dezelfde kleur zilver is, vind hem op de plaatjes een stuk 'witter', maar zijn wel release-shots.
Ben benieuwd; komt volgende week binnen.
Zou zelfs 3D ondersteunen na een Firmware upgrade, met ethernetport en allemaal poespas waarvan ik me afvraag of ik het ga gebruiken ;D
Voor het eerst geproduceerd in 1971. In die tijd was dat high end. Dus dat zal nu nog steeds wel redelijk goed klinken, mits de filters, woofers etc intact zijn.
Vind de Mii toch net een ietwat mooiere neus hebben dan de Up! en Citigo. Plus is hij goedkoper en aangezien we al een Leon op de oprit hebben staan....
Inplaats dat ik wat koop moet ik voor een paar weken of maanden afschijt doen van mijn pc rma mb jammer joch. Iemand ervaring hoe lang dat bij Asus duurt???