Wat een mooie baan heb je toch l3p! ;)
Fryslanboy Jacco 11 januari 2013 #9.202 Zooo... Weer een pakketje binnen! En nog een paar meter aan carbon en brushed aluminium folie! Omnomnom!:003:
Zooo... Weer een pakketje binnen! En nog een paar meter aan carbon en brushed aluminium folie! Omnomnom!:003:
sir serial Republic of Gamers 11 januari 2013 #9.203 Vandaag opgehaald uit Ijsselstein : Geruild tegen een 2tb schijfje Word nieuwe case(mod) voor mn zoontje
Vandaag opgehaald uit Ijsselstein : Geruild tegen een 2tb schijfje Word nieuwe case(mod) voor mn zoontje
sir serial Republic of Gamers 11 januari 2013 #9.205 Hij is alleen fucking groot haha, komt bij mn zoontje tot bijna zn schouders Word zijn FC Twente case
Hij is alleen fucking groot haha, komt bij mn zoontje tot bijna zn schouders Word zijn FC Twente case
T Tr4il Member 11 januari 2013 #9.206 @L3p, ik dacht vanmorgen dat ik jou zag toen ik in mij engelse werkboek keek! Moest wel lachen... Ik zal kijken of ik er een fotootje van kan maken
@L3p, ik dacht vanmorgen dat ik jou zag toen ik in mij engelse werkboek keek! Moest wel lachen... Ik zal kijken of ik er een fotootje van kan maken
MrGiorgio De Planner 11 januari 2013 #9.207 sir serial zei: Vandaag opgehaald uit Ijsselstein : Klik om te vergroten... Is dat niet zo'n Thermaltake (6 a 8 jaar oud) waar 2 moederborden in passen? :112:
sir serial zei: Vandaag opgehaald uit Ijsselstein : Klik om te vergroten... Is dat niet zo'n Thermaltake (6 a 8 jaar oud) waar 2 moederborden in passen? :112:
l3p Moderator Forumleiding 11 januari 2013 #9.208 Tr4il zei: @L3p, ik dacht vanmorgen dat ik jou zag toen ik in mij engelse werkboek keek! Moest wel lachen... Ik zal kijken of ik er een fotootje van kan maken Klik om te vergroten... Dat is wel een beetje vreemd hoor Ben nu nieuwsgierig hehe.
Tr4il zei: @L3p, ik dacht vanmorgen dat ik jou zag toen ik in mij engelse werkboek keek! Moest wel lachen... Ik zal kijken of ik er een fotootje van kan maken Klik om te vergroten... Dat is wel een beetje vreemd hoor Ben nu nieuwsgierig hehe.
sir serial Republic of Gamers 11 januari 2013 #9.209 MrGiorgio zei: Is dat niet zo'n Thermaltake (6 a 8 jaar oud) waar 2 moederborden in passen? :112: Klik om te vergroten... Yep, altijd al willen hebben ook Hier komt er maar 1 in maar word wel heel anders dan standaard (kzit vol ideeën )
MrGiorgio zei: Is dat niet zo'n Thermaltake (6 a 8 jaar oud) waar 2 moederborden in passen? :112: Klik om te vergroten... Yep, altijd al willen hebben ook Hier komt er maar 1 in maar word wel heel anders dan standaard (kzit vol ideeën )
DutchMicro Prutser 11 januari 2013 #9.210 Nieuwe achterknipperaars voor de motor. Oude waren van die plastic El Cheapo dingen, deze metaal.
Source Mr. Grillmeister 12 januari 2013 #9.211 DutchMicro zei: Nieuwe achterknipperaars voor de motor. Oude waren van die plastic El Cheapo dingen, deze metaal. Klik om te vergroten... FFFFFFIIREEEE THE LASERBEAMSSZ! O oops, wrong photo.
DutchMicro zei: Nieuwe achterknipperaars voor de motor. Oude waren van die plastic El Cheapo dingen, deze metaal. Klik om te vergroten... FFFFFFIIREEEE THE LASERBEAMSSZ! O oops, wrong photo.
l3p Moderator Forumleiding 12 januari 2013 #9.212 Overgenomen (samen met ruil) van een dorpsgenoot. Ben er echt heel blij mee. IMO de mooiste reference aircooled gpu ooit. Bekijk bijlage 8169Bekijk bijlage 8170Bekijk bijlage 8171
Overgenomen (samen met ruil) van een dorpsgenoot. Ben er echt heel blij mee. IMO de mooiste reference aircooled gpu ooit. Bekijk bijlage 8169Bekijk bijlage 8170Bekijk bijlage 8171
l3p Moderator Forumleiding 12 januari 2013 #9.217 Thierry zei: Nice leepie :023: Klik om te vergroten... Dank je door niet nog hoger te gaan bieden Thierry canonchiel zei: ga je die 690 watercoolen? Klik om te vergroten... Hoogstwaarschijnlijk wel, who knows
Thierry zei: Nice leepie :023: Klik om te vergroten... Dank je door niet nog hoger te gaan bieden Thierry canonchiel zei: ga je die 690 watercoolen? Klik om te vergroten... Hoogstwaarschijnlijk wel, who knows
E enthernal underwater 12 januari 2013 #9.218 Dat is inderdaad een zeer mooi kaartje, veel succes ermee
U UnexpectedBE Member 12 januari 2013 #9.219 vind ie het een mooie koeler, smijt die er toch nog een block op probeer de koeler dan wel over het waterblock te modden? Laatst bewerkt: 12 januari 2013
vind ie het een mooie koeler, smijt die er toch nog een block op probeer de koeler dan wel over het waterblock te modden?
T Tr4il Member 12 januari 2013 #9.220 l3p zei: Overgenomen (samen met ruil) van een dorpsgenoot. Ben er echt heel blij mee. IMO de mooiste reference aircooled gpu ooit. Bekijk bijlage 8169Bekijk bijlage 8170Bekijk bijlage 8171 Klik om te vergroten... Zoals ik of FB als zei, kwijl...
l3p zei: Overgenomen (samen met ruil) van een dorpsgenoot. Ben er echt heel blij mee. IMO de mooiste reference aircooled gpu ooit. Bekijk bijlage 8169Bekijk bijlage 8170Bekijk bijlage 8171 Klik om te vergroten... Zoals ik of FB als zei, kwijl...