Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee hoor, is totaal niet nodig.
Ik ben blij dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken.
Jij blij: brommer
Je pa blij: weer ff van jouw gezeur af.
Ik blij: geen gezeur "wanneer gaat dat ding eens weg?"
Vrouw blij: meer ruimte voor de fietsen.
Nee hoor, is totaal niet nodig.
Ik ben blij dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken.
Jij blij: brommer
Je pa blij: weer ff van jouw gezeur af.
Ik blij: geen gezeur "wanneer gaat dat ding eens weg?"
Vrouw blij: meer ruimte voor de fietsen.
Waarom? Ik zat dus gisteren zonder stroom in huis. Dus geen licht, warmte, TV, Internet en Bellen. En ook de UMTS masten lagen eruit. Dus ook geen 3G of mobiel bellen. Dus ik was afgesloten van alle informatie van buitenaf. Dus... nu een analoge radio gekocht zodat dit nooit meer gebeurt ivm Noodtoestanden.
Inderdaad, zo'n beetje elke telefoon heeft Fm radio functie erop zolang je de oortjes maar aansluit als antenne.
Maar gezien een telefoon lang niet zolang meegaat als zo'n pocket radio is dat misschien toch een praktischere oplossing
Inderdaad, zo'n beetje elke telefoon heeft Fm radio functie erop zolang je de oortjes maar aansluit als antenne.
Maar gezien een telefoon lang niet zolang meegaat als zo'n pocket radio is dat misschien toch een praktischer oplossing
Inderdaad een pocket-radio is beter dan een Mobiel. *heb er ook niet aan gedacht trouwens, heb een one-x* Die gaat immers leeg en batterijen zijn niet vervangbaar.
Heb bewust gekozen voor volledig analoog met batterijen. Standaard AAA. Zijn altijd wel te krijgen/vinden.