Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gamo shadow 1000 4.5mm ( 1000 FPS / 24 joule )
Deze zijn vooral voor het sloopwerk, verwacht er geen noukeurigheid van.
En is het niets dan weten we het ook weer, buksschieten is gelukkig niet zo'n dure hobbie ( vergeleken met pc's bv. )
En geroot android toestel met andere rom (bv , JB) is veel sneller als de standaard, veel soepeler, sneller opgestart, langere accuduur en natuurlijk het voordeel dat je altijd de laaste/nieuwste android versie op je smartphone kunt zetten.
Een telefoon zit meer dan 23 uur per dag bij mij in de broekzak. Een half uur per dag om een spelletje op te spelen tijdens het schijten en de rest is af en toe kloten met het ding. Dus overbodig, neem aan dat er ook wel risico's aankleven. Zal er wel eens naar kijken voor de LG, de Samsung blijf ik vanaf (is niet mijn speeltje tenslotte).
Gamo shadow 1000 4.5mm ( 1000 FPS / 24 joule )
Deze zijn vooral voor het sloopwerk, verwacht er geen noukeurigheid van.
En is het niets dan weten we het ook weer, buksschieten is gelukkig niet zo'n dure hobbie ( vergeleken met pc's bv. )
Mwa ben er toch best over te spreken kwa noukeurigheid, maar ben ook niets anders gewend.
Wij schieten zelf op 10 meter ( tuin is niet groter ) en raak toch aardig waar ik op richt.
Dit is een filmpje van vorrige week ( ik ben die met die krachtige die wel kan resetten ):
Mwa ben er toch best over te spreken kwa noukeurigheid, maar ben ook niets anders gewend.
Wij schieten zelf op 10 meter ( tuin is niet groter ) en raak toch aardig waar ik op richt.
Dit is een filmpje van vorrige week ( ik ben die met die krachtige die wel kan resetten ):
Wij schieten ook op 10 meter en geheel staand zonder ergens aan vast te houden, deze geweren schieten werkelijk waar gat in gat in gat als jij maar goed richt. Betekent niet dat ik hier ook geen mooi krachtige Gamo hebt staan, bruut blijft altijd mooi
Hier vandaag een set titanium HSS boren van mn moeder cadeau gekregen, was ik al een tijdje naar aant kijken. Laatst had ik zelf nog gewone HSS boren gekocht, maar die kleine maten zijn zo snel krom of knappen af... rotzooi vond ik dat, maar je betaald er wel dik voor. Eens kijken hoe deze meegaan, zit iig een jaar of 3 garantie op.