Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een tijd geleden ook een portemonnee vol met pinpassen en geld terug gebracht uit het karma-principe, zij het dat er een naam kaartje met adres erin zat welke overeen kwam met pinpas. :'D
Aangebeld -bij een overduidelijk Poolse zwartwerker-, Portemonnee afgegeven, enige wat ik kreeg was een grom en snauw waarom ik zijn portemonnee had en een deur dichtgegooid _o-
Dat terwijl er meer dan 300€ aan briefgeld inzat en creditcard en rijbewijs.
das minder ja..ik zat al haast weer in de auto en zei hij wacht ff alsjeblieft ik denk 5 euro ofzo maar was dus 20..ik zo van joh hier man hier hoef ik echt niets voor..hij zei kost me nu minder aan geld en tijd om alles nieuw te krijgen..toffe gozer wel
das minder ja..ik zat al haast weer in de auto en zei hij wacht ff alsjeblieft ik denk 5 euro ofzo maar was dus 20..ik zo van joh hier man hier hoef ik echt niets voor..hij zei kost me nu minder aan geld en tijd om alles nieuw te krijgen..toffe gozer wel
heb ik ook gehad een keer.. ik fietste toen nog en ja.. ik zag een portomonnee liggen.. Dus ik denk hmm is kijken wat er in zit.. geld weg enzo.. maar stond wel iets in van een telefoonnummer.. Dus naar huis gegaan portomonnee mee genomen.. tegen me vader gezegt me vader gebelt.. Gezegt dat ik die portomonnee had gevonden.. Kwam ie aan.. portomonnee af gegeven zei hij ''ooh geld is eruit.. gelukkig zitten de passen er nog in'' Dus me vader zo van ''ja het geld is er uit gejat neem ik aan en vervolgens op de grond gegooit''.. Maar hij gaf me alsnog 50 euro.. gewoon ''ff'' 50 euro.. met 10tjes was ik ook al blij.. (al hoef je mij eigenlijk niks te geven want ja.. tis een portomonnee van iemand anders) dus vervolgens zegt ie ''ja naja het geld zit er niet in.. Maar het kost me meer om alles weer opnieuw aan te vragen en te halen bla bla, dan ben ik al blij dat ik de portomonnee terug krijg met de pasjes en alles erbij. Dan geef ik liever jou wat geld dan dat ik weer alles moet opvragen enzovoort.
maar dat is alweer JAREN geleden.. Dus dat het nu nog voorkomt sta ik wel van te kijken