Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb de RU versie voor 15euro. Ik ga echt geen premium erbij kopen voor 40euro. Heb standaard meer hekel aan premium players dan de gewone (waar ik meer respect voor heb) spelers. Waarom? Omdat premium beter wapens heeft. (Niet overpowerd maar gewoon beter) en ik mijn 40eu wel ergens anders aan kan uitgeven. Bf word bijna net zo erg als cod.
Anyway,
Heb voor 21 euro bij Bol.com een razer deathadder besteld
Ik heb de RU versie voor 15euro. Ik ga echt geen premium erbij kopen voor 40euro. Heb standaard meer hekel aan premium players dan de gewone (waar ik meer respect voor heb) spelers. Waarom? Omdat premium beter wapens heeft. (Niet overpowerd maar gewoon beter) en ik mijn 40eu wel ergens anders aan kan uitgeven. Bf word bijna net zo erg als cod.
als je niet weet waar het overgaat zeg dan niks... zucht al die mensen, premium dit premium dat. er is 0 komma niks aan voordeel (op de priority que na, wat behoorlijk retarded is (zeg ik als premium eigenaar)) de wapens zijn niet beter. de pro's spelen zelfs met de vanilla wapens omdat die beter zijn (lees minder recoil, lagere time to kill).
premiums krijgen geen uber wapens die sneller/beter/meer damage doen. ook krijgen ze geen extra uber camo's zodat je ze helemaal niet ziet of andere gadgets. oke een reskinned knife maar daar wordt je ook niet beter van.
het enige voordeel aan premium is, is dat je 10 tot 15 euro op alle expantions bespaard.
dus jij probeert nooit je nieuwe speeltjes uit? tik for tat zijn de wapens niet sterker als de vanilla wapens. allemaal persoonlijke voorkeur. maar om daarom een hekel te hebben aan premium spelers is wel erg kort door de bocht. maar dan leg eens uit waarom de premium wapens beter zijn? of zijn de spelers misschien niet gewoon beter ?
maar wat is je nick dan kom ik eens een rondje meespelen