Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik was al toe aan een nieuwe windows 7.. maar nooit geen zin om te halen.. maar laat ik GISTER nou net een worm binnen krijgen die me hele pc liet flippen.. Dus ik kijken bij alternate of ze daar windows en office op voorraad hadden (office altijd handig om erbij te hebben). En ja hoor ze hadden het! Alleen moesten ik me broer en zijn vriendin een kwartier later bij de kapper wezen. (2 uur) Dus ikke met mijn auto naar de kapper en hun met die van me broer. Toen ik binnenkwam kon ik gelijk zitten, haren geknipt en GELIJK weg richting alternate want ik moest en zou het halen! Anders kon ik vandaag (zondag) niet op me pc.
En toen ik daar was heb ik dit maar gekocht:
je gaat voor 2 dingen en komt met 3 dingen thuis.. goed bezig!
2e gopro behuizing om een gat in te maken voor een externe mic en een verloopje IDE - USB.
Heb nog schijven uit mijn eerste pc liggen, ben wel benieuwd wat daar nog op staat.
En nog even een aanvulling op de lego collectie, een stukje naboo er bij.
Vraag me niet wat die clonetroopers er bij doen...
En een lego starwars encyclopedie met han solo minifig en een ( gratis ) poster.