Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Fallout 3 - Game of the year edition.
Had hem al op PS3 maar speelde voor geen meter en vond hem daarom ook weinig aan.
Heb nu met Skyrim gezien dat dat op pc veel leuker is.
En kan een beetje cheaten/modden op pc, dat maakt het nog leuker.
Fallout 3 - Game of the year edition.
Had hem al op PS3 maar speelde voor geen meter en vond hem daarom ook weinig aan.
Heb nu met Skyrim gezien dat dat op pc veel leuker is.
En kan een beetje cheaten/modden op pc, dat maakt het nog leuker.
En weer 9 uur er op zitten en de mainquest klaar.
Was eigenlijk de bedoeling om maar even te spelen, maar zette mijn koptelefoon af en hoorde vogels fluiten, bleek het ineens 5:00 geweest te zijn.
Maar echt een heel vet spel !
Morgen maar eens aan de DLC beginnen.
Ik had 6 jaar geleden maandlenzen gekocht toen ik China op vakantie was, van het merk Acuvue.
Die zijn hier in NL vet duur.
Vorig jaar waren mijn lenzen van Acuvue al eigenlijk op, maar droeg ze langer dan een maand, dus daardoor nog beetje kunnen uitrekken.
Daarna nog paar maandjes Kruidvat lenzen, maar merk nu toch dat ik na paar uurtjes erg last heb van droge ogen
Gisteren bij City Lens nieuwe meting laten doen en toch maar gekozen voor een duurder merk (ben naam vergeten ), die komt volgende week binnen.
Hopelijk kan ik die lenzen wat langer comfortabel dragen
waren 3 bananen dozen en nog een andere doos, ook alle piepschuim zooi van wemmel zat er in verwerkt
dis nog een kleine, heb er ook al is 1 gemaakt voor case met externe passieve rad, dat heb ik toen maar op laten halen door tnt werd mijn te groot
SSX voor de ps3 - leuk spel, beetje zotjes
MW3 voor de pc - dient ondertussen al als onderlegger voor mijn tas thee ... ga het mss spelen op tp10, maar damn dat spel is zo slecht >_<
Kreeg van daag van de mannen van Eppo een ipod nano binnen, deze kreeg ik uit de mondiale terugroep actie van de 1ste gen ipod nano's...
Had ik ff geluk.. de mijne was een paar jaar geleden in de wasmachine mee geweest maar had ik hier nog steeds liggen.. ik dacht kan het altijd proberen.. tada.. gelukt