Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zal 4 werkdagen zijn als je geen extreem-exotische dingen hebt gekozen
Die van mij stonden allemaal op 3 weken levertijd en ze waren alle 3 binnen in 4 of 5 werkdagen.
1 daarvan moet terug (Intel C2D P8600/ATI HD4570 etc in) .. Hoop dat ik met een beetje mazzel een Core i5 krijg
Zal 4 werkdagen zijn als je geen extreem-exotische dingen hebt gekozen
Die van mij stonden allemaal op 3 weken levertijd en ze waren alle 3 binnen in 4 of 5 werkdagen.
1 daarvan moet terug (Intel C2D P8600/ATI HD4570 etc in) .. Hoop dat ik met een beetje mazzel een Core i5 krijg
zitten toch paar exotische dingen in...
zoals full hd scherm ipv dat standaard brol scherm
toetsenbordverlichting
voor de rest niet zo heel veel speciaal buiten dan de 3 jaar all in garantie... ben benieuwd
kan ik tenminste op mijn gemak eens mijn pc modden zonder dat ik zonder pc val ^^
Greetz B0B0
Greetz B0B0
zitten toch paar exotische dingen in...
zoals full hd scherm ipv dat standaard brol scherm
toetsenbordverlichting
voor de rest niet zo heel veel speciaal buiten dan de 3 jaar all in garantie... ben benieuwd
kan ik tenminste op mijn gemak eens mijn pc modden zonder dat ik zonder pc val ^^
Greetz B0B0
Greetz B0B0
Full HD scherm heb ik ook bij 2/3
Alleen verlicht toetsenbord niet, maar lijkt me dat ze dat gewoon op voorraad hebben liggen.
Ik had ook nog RED-Design cover-paintings erop.. en die waren er in 5 werkdagen
Full HD scherm heb ik ook bij 2/3
Alleen verlicht toetsenbord niet, maar lijkt me dat ze dat gewoon op voorraad hebben liggen.
Ik had ook nog RED-Design cover-paintings erop.. en die waren er in 5 werkdagen