Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als je van SSD naar HDD merkt je dat SSD sneller is maar je merkt het het hardst waneer je van je SSD terug naar je HDD gaat^^
Zet tevens 2 SSD's in Raid 0 en je zegt 'doei doei' tegen je HDD
Met de juiste raid chip/controller kan je wel 90% prestatie winst t.o.v. een enkele ssd halen
3 maanden terug had mijn neef met spoed een passieve videokaart nodig, dus mijn Asus EN210 uit mijn htpc gehaald.
Nu ik erachter ben dat de Intel i3 2nd gen. nog geen DXVA2 ondersteund heb ik maar weer een andere passieve Asus gpu besteld.
Ook weer een bestelling van 5 meter transparant pvc pijp (Ipv plexi)in de hoop dat die wel past. (En geen 12.3mm is!)
lep mag ik vragen waar je die pijp bestelt en is niet van te voren te vragen voor de goede maat ?
welke maat heb ik nodig voor vervanging v/d slangen die ik nu gebruik (10x13) daarmee bedoel ik welke maat heb ik minimaal nodig om het lekvrij te krijgen
lep mag ik vragen waar je die pijp bestelt en is niet van te voren te vragen voor de goede maat ?
welke maat heb ik nodig voor vervanging v/d slangen die ik nu gebruik (10x13) daarmee bedoel ik welke maat heb ik minimaal nodig om het lekvrij te krijgen
Het is zelfs bij deze shop een gok, de ene pijp is 12.1mm de andere 12.2mm.
Je kan niet zomaar je slangen vervangen voor PVC pijp, daar heb je Bitspower Multi-Link (SLI/CF) Adapters voor nodig.