Wat heb jij net gekocht/gekregen??
The_Saviour# Deus Ex Machina 2 september 2011 #5.982 nee aub niet, geldverspilling .... -edit- typo verbeterd :emo
M MrMilco Member 3 september 2011 #5.986 nice hoor, alleen die heatspreaders zullen niet onder een mugen 2 passen
Sanders Kapitein 3 september 2011 #5.988 Milco Plette zei: nice hoor, alleen die heatspreaders zullen niet onder een mugen 2 passen Klik om te vergroten... Je moet ook geen Mugen nemen
Milco Plette zei: nice hoor, alleen die heatspreaders zullen niet onder een mugen 2 passen Klik om te vergroten... Je moet ook geen Mugen nemen
l3p Moderator Forumleiding 4 september 2011 #5.989 Kan ooit nog wel eens van pas komen, 4-6 stukjes kan ik met mijn volledige gewicht aan hangen En als Urker zijnde eet je natuurlijk meer vis dan gemiddeld, al helemaal als je vader werkt op een viskotter Eerst deze middag vers gestoofde schol. (Alleen voor kenners) Gister deed mijn pa mee aan het NK palingroken (Deze keer niet in de prijzen, 2009 waren ze 1e) Anyway, vanavond dus genieten van paling, poon en zalm
Kan ooit nog wel eens van pas komen, 4-6 stukjes kan ik met mijn volledige gewicht aan hangen En als Urker zijnde eet je natuurlijk meer vis dan gemiddeld, al helemaal als je vader werkt op een viskotter Eerst deze middag vers gestoofde schol. (Alleen voor kenners) Gister deed mijn pa mee aan het NK palingroken (Deze keer niet in de prijzen, 2009 waren ze 1e) Anyway, vanavond dus genieten van paling, poon en zalm
Sw333t I Love my NUC 4 september 2011 #5.990 l3p zei: vanavond dus genieten van paling, poon en zalm Klik om te vergroten... You lucky bastard .
MrGiorgio De Planner 4 september 2011 #5.991 Damm, als ik dat zo zie loopt t water me in de mond (ondanks dat ik net spareribs vers heb geroosterd).
Damm, als ik dat zo zie loopt t water me in de mond (ondanks dat ik net spareribs vers heb geroosterd).
Source Mr. Grillmeister 4 september 2011 #5.993 wybo zei: l3p, waar heb je die klitteband vandaan? Klik om te vergroten... Een mogelijkheid: http://stores.ebay.nl/Convertape/_i.html?_nkw=dual+lock&submit=Zoeken&_sid=194281857
wybo zei: l3p, waar heb je die klitteband vandaan? Klik om te vergroten... Een mogelijkheid: http://stores.ebay.nl/Convertape/_i.html?_nkw=dual+lock&submit=Zoeken&_sid=194281857
l3p Moderator Forumleiding 4 september 2011 #5.994 wybo zei: l3p, waar heb je die klitteband vandaan? Klik om te vergroten... Dat gebruiken ze op de werf waar ik nu ben om plafondplaten mee op te hangen
wybo zei: l3p, waar heb je die klitteband vandaan? Klik om te vergroten... Dat gebruiken ze op de werf waar ik nu ben om plafondplaten mee op te hangen
boefmans New member 4 september 2011 #5.995 @Sanders: waar heb je dat geheugen gekocht? Linkje. @l3p: lijkt me ook ideaal om ssd mee in de kast te hangen?
@Sanders: waar heb je dat geheugen gekocht? Linkje. @l3p: lijkt me ook ideaal om ssd mee in de kast te hangen?
l3p Moderator Forumleiding 4 september 2011 #5.996 Dat is het inderdaad, neem dan wel de lichtere 2mm dikke klitteband, anders trek jeje ssd of case stuk bij demonteren
Dat is het inderdaad, neem dan wel de lichtere 2mm dikke klitteband, anders trek jeje ssd of case stuk bij demonteren
The_Saviour# Deus Ex Machina 4 september 2011 #5.997 Men ouders hebben vandaag een Ipad 2 16gb gewonnen (een witte)... Daar mag ik dus mee gaan spelen
The_Saviour# Deus Ex Machina 4 september 2011 #5.999 Dislike? Er was een Miss Summer verkiezing in Dalen, en men ma had lootjes gekocht .