Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gratis gekregen van Burton :O
Ze hadden een 'foutje' gemaakt door een verkeerd item te sturen als vervanging.
[FONT="]Hi Wouter,[/FONT][FONT="] [/FONT] [FONT="]as it is our fault, that you don’t have the equipment you want, I offer you the AK Clutch Glove for free.[/FONT] [FONT="]Just tell me the size you need and the color and I will check what I can do for you.[/FONT]
In het kort:
- Mijn wrist protector die ik terug stuurde (zo'n €50,-) zou vervangen worden door een nieuwe.
Echter waren deze niet meer leverbaar en kreeg ik andere terug gestuurd (€30,- ook prima dingen).
Maar ik wilde natuurlijk waar ik voor betaald had, mailtje terug en kreeg te horen dat ze niet meer leverbaar zijn.
Wat ik als compensatie wilde, goodies of een ander product of iets dergelijks.
Zei dat ik ook nieuwe handschoenen zocht.
Kreeg ik dit als optie.
Gelijk gedaan
Nu dus een wristguard van €30,- en handschoenen van €90,- voor de prijs van een wristguard van €50,- _o_
Vanmiddag leuke bestelling binnengekregen.
Compleet systeem wat ik voor een maatje moet bouwen.
Picopsu voor men eigen projectje
En nog wat spul zoals sleeving en plexiglas.
Nou alleen nog de bestelling van mdpc binnenkrijgen en ik kan gaan sleeven.
Gelukkig hoef ik weinig te sleeven in een systeem zonder fans.
Binnenkort meer info. En fotoz natuurlijk!
heb besloten om de bf serie ook maar eens te testen bf3 was nog veelste ver weg omdat af te wachten. en tja... voor 7.5euro kan ik hem niet laten liggen
heb besloten om de bf serie ook maar eens te testen bf3 was nog veelste ver weg omdat af te wachten. en tja... voor 7.5euro kan ik hem niet laten liggen
sorry had het hele verhaal erbij moeten zeggen. had nog een 10euro tegoed bon van bol.com en heb hem samen met een vriend bestelt en dan kreeg je op 2 5 euro korting
Ik ben eigenlijk nergens mee bezig. Leek me handig om die 30° en 60° er eens een keer bij te hebben.
Voor hardplumming zijn ze overigens niet geschikt; de pilaar zit vast.