wtf wwickked lijkt op iets :P :P Het lijkt niet alleen, het is het ook :P.
Sw333t I Love my NUC 15 april 2011 #5.101 MASTERBLASTER zei: wtf wwickked lijkt op iets Klik om te vergroten... Het lijkt niet alleen, het is het ook .
MASTERBLASTER zei: wtf wwickked lijkt op iets Klik om te vergroten... Het lijkt niet alleen, het is het ook .
Source Mr. Grillmeister 15 april 2011 #5.104 Nieuwe Housing van Swiftech gekregen. De "Apogee XT Rev.2" housing. Oud: Nieuw: Revision 2 of the Apogee XT focuses on improving the block flow rate without affecting its thermal performance. Klik om te vergroten...
Nieuwe Housing van Swiftech gekregen. De "Apogee XT Rev.2" housing. Oud: Nieuw: Revision 2 of the Apogee XT focuses on improving the block flow rate without affecting its thermal performance. Klik om te vergroten...
Source Mr. Grillmeister 15 april 2011 #5.106 Via Michelle van Swiftech Sinds 11/03 wordt de nieuwe revisie verstuurd vanuit Swiftech.
Harjo OC noob 16 april 2011 #5.108 Ik heb vandaag de samsung galaxy s ii besteld hij is nog niet leverbaar maar dat moet hij wel zijn eind deze maand Dus maar effe afwachten
Ik heb vandaag de samsung galaxy s ii besteld hij is nog niet leverbaar maar dat moet hij wel zijn eind deze maand Dus maar effe afwachten
Sw333t I Love my NUC 19 april 2011 #5.111 Ledjes binnengekregen: 5 blauwe en 5 witte. De linker lijken wel verroest, kijken of die het wel doen. Added after 51 minutes: En ook deze 1,8mm leds passen niet. Grrr.... de kop is klein zat, alleen die dikke kont past er niet in . Laatst bewerkt: 19 april 2011
Ledjes binnengekregen: 5 blauwe en 5 witte. De linker lijken wel verroest, kijken of die het wel doen. Added after 51 minutes: En ook deze 1,8mm leds passen niet. Grrr.... de kop is klein zat, alleen die dikke kont past er niet in .
Killerbee Active member 20 april 2011 #5.113 Intel 2600K Asus maximus iv extreme Msi 6970 3x corsair 1600mhz 8GB dual kit 24Gb in totaal. (1 is voor Xelation) Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Intel 2600K Asus maximus iv extreme Msi 6970 3x corsair 1600mhz 8GB dual kit 24Gb in totaal. (1 is voor Xelation) Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
k.3nny Oldscool. 21 april 2011 #5.114 Speelgoed! Midsize pitbike met 800km op de klok! 50 meter verder van me flat: + tankstation ernaast. weer een rib uit me lijf ! Owja en een pakketje van HF met de laatste onderdelen voor Flush!
Speelgoed! Midsize pitbike met 800km op de klok! 50 meter verder van me flat: + tankstation ernaast. weer een rib uit me lijf ! Owja en een pakketje van HF met de laatste onderdelen voor Flush!
arwin74 Active member 21 april 2011 #5.115 een asus eah5450 :'( toen ik op werk was lekage gehad door schuiven en kloten met pc 2x dode 460 nu :'( arwin
een asus eah5450 :'( toen ik op werk was lekage gehad door schuiven en kloten met pc 2x dode 460 nu :'( arwin
Thierry perfectly imperfect 21 april 2011 #5.116 weet je zeker dat de kaarten dood zijn?? rook gezien of doen ze het alleen niet meer? Anders goed laten drogen!
weet je zeker dat de kaarten dood zijn?? rook gezien of doen ze het alleen niet meer? Anders goed laten drogen!
arwin74 Active member 21 april 2011 #5.117 1 blok zwarte vlek, andere kaart geeft alleen nog maar standby op de monitoren Arwin
Thierry perfectly imperfect 21 april 2011 #5.118 oei.. das klote... probeer de gene die alleen "standby"geeft mss te bakken...
Source Mr. Grillmeister 21 april 2011 #5.119 Garantie? XFX e.d. geven ook garantie als STOCK cooler eraf is gehaald. Tenminste, met de standby kaart, doorgebrande/zwarte vlek -kaart kan je vergeten :x
Garantie? XFX e.d. geven ook garantie als STOCK cooler eraf is gehaald. Tenminste, met de standby kaart, doorgebrande/zwarte vlek -kaart kan je vergeten :x
k.3nny Oldscool. 22 april 2011 #5.120 Dit kwam eerder die dag nog binnen k.3nny zei: Speelgoed! Midsize pitbike met 800km op de klok! 50 meter verder van me flat: + tankstation ernaast. weer een rib uit me lijf ! Owja en een pakketje van HF met de laatste onderdelen voor Flush! Klik om te vergroten...
Dit kwam eerder die dag nog binnen k.3nny zei: Speelgoed! Midsize pitbike met 800km op de klok! 50 meter verder van me flat: + tankstation ernaast. weer een rib uit me lijf ! Owja en een pakketje van HF met de laatste onderdelen voor Flush! Klik om te vergroten...