Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wwwicked's plannen veranderen om het uur, dat moet je niet proberen bij te houden.
Je moet gewoon afwachten waar hij uiteindelijk hardware in propt en foto's van upload
(en zelfs dan heb je kans dat het teruggaat)
Die andere InWin behuizing had een vreemde constructie qua 5.25 en 3.5" montage mogelijkheid. Vandaar dus op het laatste moment gewijzigd. Deze gaat in ieder geval niet meer terug, aangezien hij niet standaard geschikt is voor ITX .
Vandaag toegekomen in de winkel, ga er morgen om
Moest een nieuwe hebben aangezien een vriendin kaarsvet over mijn (nu kapotte) plaat had gemorst. (lees : ze was zat)
Voor de mensen die dit niet kennen:
dit is een vinyl plaat van Native Instruments Traktor Scratch. Hiermee (en met behulp van een geluidskaart) kan ik mijn eigen muziek draaien op deze plaat, best wel handig
Zat erg te twijfelen om een nieuwe abbo af te sluiten met iPhone 4...
Maar ben nog erg tevreden over mijn iPhone 3GS, dus toch maar een jaartje extra gebruiken en dan over een jaar gaan voor de iPhone 4S/5 ofzo