Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Welkom bij de club, helaas =<
Ze moeten tegenwoordig alleen maar 16jarige, liefst 15jarige hebben omdat die 1/4 van mijn voormalige salaris krijgen :')
Ze kijken alleen maar naar kosten i.p.v. werk/levens ervaring
nope ze konden het ook gewoon op de laatste dag zeggen als ze wouden en al bij meerdere mensen gedaan hebben... het is mare en cruwe wereld hoor
Greetz B0B0
tja in belgië in alle geval niet en ik heb normaal nog mijn contract tot 2 november dus ik heb nog een beetje geluk dat ik het van te voren weet... en het gaat hier ook om contract van vaste duur hé dat nu zou moeten omgezet worden in een contract onbepaalde duur maar voor dat laatste vonden ze mij nog steeds niet productief genoeg blijkbaar wordt kwaliteit & eerlijkheid niet meer geappricieerd in de businesswereld
Greetz B0B0
Ik wil eens kijken of die NZXT dingen ook geschikt te maken zijn voor SMD strips.
Vooral de arcticlean was hard nodig. Ik had MX-3 op mijn vingers gekregen, en had geprobeerd het af te spoelen. Werkt dus niet. Dus nu zit heel de wasbak onder.
Laat trouwens een vreemd gevoel achter op je vingers. :S
Als zelfs apparaatbeheer hem nog ziet is er nog hoop
Edit:
(Code 43) :Windows has stopped this device because it has reported problems. One of the drivers controlling the device notified the operating system that the device failed in some manner. The error code states that driver for the device ATI Radeon HD 4870 graphics car is not installed. If you have already run the Troubleshooting Wizard, you might want to check the hardware documentation for more information about diagnosing the problem.
Dat is in vast dienstverband. Zijn contract word niet verlengd, hetgeen betekent dat hij geen vaste werknemer is maar iemand met een perodieke aanstelling.
nee hoorde alleen zo'n soort vonk geluidje beeld freezede na reboot zag ik in apparaatbeheer die code terwijl ik hem aan het lezen was hoorde ik m'n mail geluidje en zag ik dit:
nee hoorde alleen zo'n soort vonk geluidje beeld freezede na reboot zag ik in apparaatbeheer die code terwijl ik hem aan het lezen was hoorde ik m'n mail geluidje en zag ik dit:
Kan je niet beter een 2de hands HD5850 of HD5830 halen?
Later down the road another one.
Trouwens.. Je kan nog een garantie aanvraag proberen, met je HD4870.
Bij Sapphire had ik een half jaar na garantie nog een RMA gekregen.
Mailtje schieten @ fabrikant ipv winkel.
Trouwens².. Mocht je toch geen garantie krijgen kan je hem ook op Tweakers V&A zetten, genoeg mensen die een defecte willen kopen voor onderdelen enzo. (Onder het mom, ''bieden maar'').