Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat vind ik ook kindje moet veilig en goed zitten en dat mag best wat kosten , en zelf vind ik t ook leuk om gewoon een mooi en compleet set te hebben aangezien hij bekleed word zoals mn interieur is
Jep, maar nu met de "nieuwe" 360 van Microsoft en aangezien er geen garantie meer opzit toch maar zelf oplossen.
Hij doet het ondertussen alweer, maar de GPU word veels te warm en met kappen om krijg ik weer de RROD. Dus dacht ik laat ik maar meteen alle fixes erop los laten Ik heb de Xclamps al verwijderd en vervangen, nu nog alleen het GPU koelblok vervangen en van die rubbertjes om te voorkomen dat het moederbord buigt.
De garantie op een Xdoos is 3 jaar dus dat is aardig wat, en de mijne heeft dagen achter elkaar aangestaan en nooit problemen mee gehad. Nu die watergekoeld is wordt hij zeker niet meer te heet.