Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
24" widescreen awesomeness Super schermpje voor de prijs, scherm heeft dunne bezel en ziet er strak uit. Ook is er een VESA mount aanwezig, mocht k hem ooit willen ophangen ;P
Ratscar Deskpad eSporter XXL Lamptron Mouse Cable Holder Black EK ALU - 4870 KIT V3
2x SATA Kabel 100cm - Black 1x 90 graden hoek Lian Li EX-H22SB 2x SAS/SATA Hot Swap Mount Rack - Black
En aantal stickers
2e hands, is al 300km ingereden
We kunnen meteen losgaan!
hij komt hierop trouwens:
Dat brommertje is gekocht voor 900 euro, is voor nog 400 euro aan dingen bij gekocht en ook dat brommertje heeft maar 400km gereden. Heb hem voor 100 euro over genomen !!
Ook een alu cillinder moet je inrijden hoor.
Denk je dat ik het zeg zonder verstand kenny? SOBW ga maar uitslag: supermotard
#9 Lennart Lammertse, mijn broer.
Ik heb veel samen met hem gedaan en je zult em toch echt moeten inrijden hoor. als je em lang wilt houden!
yep als je hem netjes inrijd, gaat hij langer mee maar naar wat ik gehoort heb leverd hij dan ook meer vermogen (omdat je hem netter ingereden hebt)
en ook wat extra dunne olie erbij doen tijdens het inrijden is bij mijn weten handig/beter (heb niet giga verstand maar genoeg )
edit lol zelfde als nils hierboven volgens mij voldoet een scheut zonnebloem olie per tand ook wel