Wat heb ik gekregen? Een Demodag bij Tweakers.net en een Moederboard!
Dit heb ik gewonnen bij Tweakers.net door mee te doen aan een prijsvraag welke ik samen met 4 anderen heb gewonnen.
Nou vooruit dan maar:
Zaterdag 22-05-2010 Tweakers.net Overclock Demo.
7.00uur het bedje uit gegaan om vervolgens om 09.30 aanwezig te kunnen zijn in Amersfoort bij de Overclock Demo dag waar ik was uitgenodigd om te komen kijken.
Dus Zonnebrilletje op (het was prachtig weer!) en karren maar
.
Onderweg kwam ik hetvolgende tegen, en een trek dat ik opeens kreeg! Een patatje mayo had er best ingegaan rond een uurtje of 08.30
haha.
Maargoed, eindelijk aangekomen in Amersfoort na een ritje van zo'n 50min vanuit Ridderkerk was het nog even zoeken geblazen, aangezien ik geen TomTom meer op mijn telefoon heb, moest ik het doen met instructies van google maps welke ik had uitgeprint. En je raad het al! Omleiding!
Dan toch maar even de weg vragen want van dit soort borden 10x gezien te hebben word het toch wel lichtelijk frustrerend!
En maar zoeken en zoeken...
Al met al het toch kunnen vinden met wat instructies van een wildvreemde, maar erg behulpzaam persoon.
En dit is dat het befaamde Tweakers HQ.
Tevens hadden de mannen van Asus ook wat leuk speelgoed meegenomen:
Dat was echter niet het enige! Ze hadden ook als primeur de Asus 5970 Ares meegebracht, waar ik geen foto van mocht maken om te vroege publicatie te voorkomen. Echter heb ik hem wel als eerste consument vast mogen houden en bekijken dit bakbeest, en my god hij is zwaar!
Bron: xtreview.com
En waar we natuurlijk voor gekomen waren vandaag was het overclocken. Aangezien ik meer aan het kijken was hoe en wat heb ik niet veel foto's gemaakt.
Het spul waar dit alles mee gekoeld werd was LN2.
Vaatje nodig?
).
Maar natuurlijk is dat wat moeilijk schenken
, dus ook hier was aan gedacht.
Een van de overclockers is zijn thermoskannetje aan het vullen..., weer is wat anders dan koffie
.
.
en natuurlijk de testopstelling.
.
En wat zag ik daar? Tussen de troep?
Ik blijf de Classified een prachtig bordje vinden!
Need some stuff?! Wat die gasten hebben liggen op die planken! Mobo's/Coolers/CPU's, Mem bankjes, noem het maar op!
Helaas tot hier de foto's.
We hebben s'middags nog wat belegde broodjes gegeten, en er stonden genoeg flessen met fris om ons van wat nats te voorzien. Tevens hebben alle winnaars een Crosshair Formula 4-moederbord gekregen en een leuke dag!
Mijn prijs:
Bij deze dus ook veel dank aan Tweaker.net en Asus!