Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Danku, er zit er nu dus een onderin en een rechts naast het Mobo.
Dit kwam het beste uit en resultaat is best ok!:066:
Nu toch nog eens gaan sparen voor WC....:108:
GEHAALD haha!
was wel eventjes zweten, ik had een 3jaar oud boek (van mn broer) en er wareen wat dingen gewijzigd dus er zaten 3 vragen in het examen die ik niet zeker wist, maargoed ben wel geslaagd
Gefeliciteerd!
En om het ff ontopic te houden:
Ik heb zojuist een soldeerbout aangeschaft...
Nu ga ik nog ff langs me ma, kijken of ik daar ergens de popnageltang terug kan vinden.
Moet een onmogelijk hoekje dremelen, dus als het binnenwerk er ff uit kan is dat net zo makkelijk
Hmz nu mijn mengpaneel nog verkopen, en dan post ik hier ook wel weer wat ik dan aanschaf
Die ups box kan je ook verstoppen in het middelste gedeelte, meeste mensen maken van het middelste gedeelte een gewoon vak en geen la. ze halen de achterkant en bodem eraf.
Die ups box kan je ook verstoppen in het middelste gedeelte, meeste mensen maken van het middelste gedeelte een gewoon vak en geen la. ze halen de achterkant en bodem eraf.