Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bepaalde druk in een algemene kamer kan de decibellen snel omlaag helpen, liever 1 volle set die zuiderder en harder gaat als 3 sets die aleen maar luchtdruk creeeren
ik heb mn schatje!(L)
loopt nu 84, en is nog niet afgesteld. loopt echt niet perfect dus dat gaan we binnenkort maar eens doen
Rijd heerlijk maar heeft bij de achter steuntjes roest, dus dat laten we ook even coaten.
net een opdracht binnen gekregen voor 10 april the great zany show in eindhoven
en nog een opdracht voor 8 mei noisecontrollers in outland rotterdam
(foto opdracht btw )
:icon_twisted:
Gelukkig zijn we het eensch dan Al moet ik zeggen dat voor het geld je niet zo snel wat beters koopt als je kijkt naar de simpele home cinema setjes. Subwoofer is qua kracht/dynamiek nog wel redelijk. Maar goed, zit zelf nog steeds in dubio (al 2 jaar ) wat ik wil voor de home cinema.
Heb net vanmiddag me aanstaande laptop besteld/ge-pre-ordered Ik heb hem al wel betaald maar nog niet binnen(helaas) als het goed is kan ik hem 3 april ophalen