Zeker niet verkeerd voor dat geld :D
k.3nny Oldscool. 14 maart 2010 #2.383 Flythe zei: Lekker , is dat gepoetst of verchroomd? Klik om te vergroten... verchroomd een brushed case met de hand polijsten = NOGO ben je eeuhm like 3 maanden nonstop bezig. als het niet langer is. verchromen = 1 dag werk stralen -parelbad- verchromen.
Flythe zei: Lekker , is dat gepoetst of verchroomd? Klik om te vergroten... verchroomd een brushed case met de hand polijsten = NOGO ben je eeuhm like 3 maanden nonstop bezig. als het niet langer is. verchromen = 1 dag werk stralen -parelbad- verchromen.
The_Saviour# Deus Ex Machina 14 maart 2010 #2.384 Tja alleen nog ff geschikt maken voor 120mm fans en dan vervang ik mijn NZXT Tempest met deze denk ik
Tja alleen nog ff geschikt maken voor 120mm fans en dan vervang ik mijn NZXT Tempest met deze denk ik
BGB4rn Junior Member 14 maart 2010 #2.385 k.3nny zei: verchroomd een brushed case met de hand polijsten = NOGO ben je eeuhm like 3 maanden nonstop bezig. als het niet langer is. verchromen = 1 dag werk stralen -parelbad- verchromen. Klik om te vergroten... Wat is een parelbad eigenlijk ? op google kan ik er niks over vinden iig.
k.3nny zei: verchroomd een brushed case met de hand polijsten = NOGO ben je eeuhm like 3 maanden nonstop bezig. als het niet langer is. verchromen = 1 dag werk stralen -parelbad- verchromen. Klik om te vergroten... Wat is een parelbad eigenlijk ? op google kan ik er niks over vinden iig.
The_Saviour# Deus Ex Machina 14 maart 2010 #2.386 is dat niet een bad met zoutzuur oid om alle onzuiverheden te verwijderen?
k.3nny Oldscool. 14 maart 2010 #2.387 The_Saviour# zei: is dat niet een bad met zoutzuur oid om alle onzuiverheden te verwijderen? Klik om te vergroten... indd het is een soort zoutzuurbad maar ik noemde het een beetje zo om mee te spotten :098:
The_Saviour# zei: is dat niet een bad met zoutzuur oid om alle onzuiverheden te verwijderen? Klik om te vergroten... indd het is een soort zoutzuurbad maar ik noemde het een beetje zo om mee te spotten :098:
Flythe Senior Member 14 maart 2010 #2.388 k.3nny zei: verchroomd een brushed case met de hand polijsten = NOGO ben je eeuhm like 3 maanden nonstop bezig. als het niet langer is. verchromen = 1 dag werk stralen -parelbad- verchromen. Klik om te vergroten... Zijn wel paar voorbeelden op bit-tech van mensen die dat gedaan hebben hoor .
k.3nny zei: verchroomd een brushed case met de hand polijsten = NOGO ben je eeuhm like 3 maanden nonstop bezig. als het niet langer is. verchromen = 1 dag werk stralen -parelbad- verchromen. Klik om te vergroten... Zijn wel paar voorbeelden op bit-tech van mensen die dat gedaan hebben hoor .
k.3nny Oldscool. 14 maart 2010 #2.389 The_Saviour# zei: Lian Li pc60 van Rol-Co voor een eerste echte mod projectje Klik om te vergroten... Die is nu van MIJ!:098:
The_Saviour# zei: Lian Li pc60 van Rol-Co voor een eerste echte mod projectje Klik om te vergroten... Die is nu van MIJ!:098:
Blackruby Senior Member 14 maart 2010 #2.390 Ach, Saviour wou aan zijn eerste projectje beginnen en dan pak jij die meteen af o.o
k.3nny Oldscool. 14 maart 2010 #2.391 Hij is er wel financieel redelijk op vooruit gegaan als vincent nouw is terug pm
JaccoW gat in hand 16 maart 2010 #2.392 Ik heb vandaag gehaald: De laatste van mijn Hepatitis A+B prikken die bedoeld zijn voor de zomervakantie. Ik ben zo in elk geval 25 jaar voor A en levenslang voor B klaar.
Ik heb vandaag gehaald: De laatste van mijn Hepatitis A+B prikken die bedoeld zijn voor de zomervakantie. Ik ben zo in elk geval 25 jaar voor A en levenslang voor B klaar.
N Nils Highflow Clan Member 17 maart 2010 #2.393 Ik voor mijn goede ogen: heb sinds kort echt een bril nodig. dus dan maar lenzen anders ziet mn kop er ook niet uit
Ik voor mijn goede ogen: heb sinds kort echt een bril nodig. dus dan maar lenzen anders ziet mn kop er ook niet uit
B BlackWhizz Member 17 maart 2010 #2.394 Zo ophalen Nu is die dr echt En 2x Nexus Real Silent 1000RPM
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 17 maart 2010 #2.396 Nils zei: Ik voor mijn goede ogen: heb sinds kort echt een bril nodig. dus dan maar lenzen anders ziet mn kop er ook niet uit Klik om te vergroten... Met of zonder bril je blijft toch lelijk (just kidding)
Nils zei: Ik voor mijn goede ogen: heb sinds kort echt een bril nodig. dus dan maar lenzen anders ziet mn kop er ook niet uit Klik om te vergroten... Met of zonder bril je blijft toch lelijk (just kidding)
The_Saviour# Deus Ex Machina 17 maart 2010 #2.397 22'' acer van JeanPaul vandaag ontvangen, zeer netjes ingepakt werkt prima