Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
helemaal niet. grootste verschil tussen retail en oem is dat je je retail licentie van pc naar pc mee mag nemen.
oem koop/krijg je bij een pc en installeer je daarop en is dan ook gekoppeld aan die pc (zodra je teveel hardware verandert word het gezien als nieuwe pc). Als je die oem dan op een andere pc installeert ben je illegaal bezig. Dat die telefoonmiep bij microsoft activatie jou 9 van de 10 keer matst is een ander verhaal.
Voor retail geld zelfde verhaaltje. Alleen mag je dan wel hardware aanpassen zolang er maar 1 copy ergens geinstalleerd is.
En volume license (open license nu officieel) zoals antyrael al zei is onbetaalbaar en pas beschikbaar vanaf een X aantal licentie's. Daar moet je zelf gewoon je complete licentieadministratie bijhouden en worden er steeksproefsgewijs bij bedrijven checks gedaan of je aantal gebruikte licentie's nog kloppen met wat je hebt gekocht aan licentie's.
We hebben altijd groene sportlife kauwgom, maar werd die een beetje zat dus zei tegen moeders "haal die blauwe weer is als je boodschappen doet". Zo gezegd zo gedaan, kennelijk zijn er prijzen te winnen bij Sportlife van klein spul tot scooter. Vult moeders de code in van de blauwe sportlife, hebben wij een witte Vespa scooter gewonnen twv 2600,-
Zo'n een:
Niet dat we er iets aan hebben, dus zal die gelijk op MP gaan, maar moest wel spontaan lachen. Moeders: "Ja ik heb een scooter gewonnen!!!" , ik erachteraan: "Nee hoor mijn kauwgom "