Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De Z4 (staat op de onderste drivers). Klinkt erg goed (niet normaal wat er uit zo'n klein subwoofertje komt), maar moest wel vrij lang ingespeeld worden. Ik had ze al bijna weer terug gebracht omdat ik het geklooi met m'n equalizer zat was, en ineens was alles helder en in balans. Vreemde ervaring...
ik wist nooit dat mijn ''in-service'' ook aangesloten was bij surfspot
200euro voor windows is namelijk in mijn ogen gewoon puur diefstal, dus heb ik al die tijd de Beta, van Februarie 2009, gebruikt. Werkte prima, maar die is nu bijna afgelopen. En aangezien ik ook dat nieuwsbericht van Tweakers las, ben ik eens gaan kijken. En jawel hoor, ik kan gewoon met mijn inlog code via de Universiteit Utrecht inloggen.
De Z4 (staat op de onderste drivers). Klinkt erg goed (niet normaal wat er uit zo'n klein subwoofertje komt), maar moest wel vrij lang ingespeeld worden. Ik had ze al bijna weer terug gebracht omdat ik het geklooi met m'n equalizer zat was, en ineens was alles helder en in balans. Vreemde ervaring...