Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik krijg hem morgen binnen, besteld bij Conrad voor 89 euro en gratis verzending. Helaas voor jou heeft Conrad gelijk na mijn bestelling de prijs weer omhoog gegooid.
Ik krijg hem morgen binnen, besteld bij Conrad voor 89 euro en gratis verzending. Helaas voor jou heeft Conrad gelijk na mijn bestelling de prijs weer omhoog gegooid.
Die heb ik ook liggen. Maar ik vindt m persoonlijk niets .Maar ik kan ook geen druk op mijn oren verdragen en deze drukken toch wel wat op je oren.( dus krijg ik er hoofdpijn van). En die knopjes die erop zitten.. ja leuk.. maar je doet er niets mee. Ik heb nu deze:
Kost nog geen 30 euro. En zit véél lekkerder. (geen hoofdpijn dus)
Super geluidje diepe bassen enz netals bij de logitech. Plus je kunt de microfoon in de hoofdbeugel klikken zodat hij weg is als je m niet gebruik.
en mocht je denken om de Logitech Digital Precision Gaming Headset te halen:
en je kunt niet tegen druk. Gooi je geld dan maar gelijk in de container. want dit ding zit echt slecht. Heb ik hier ook nog liggen.. zwaar @$@@,...
wat heb ik eig nog veel spul hier.. tijd om eens een hoop op het tka forum te knallen..