Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is een mooie monitor Colossus, ik raak alleen wel eens gefrustreerd als ik van Source wil veranderen, en door de 'touch' knopjes die je niet kan zien steeds mis loop te meppen
Is een mooie monitor Colossus, ik raak alleen wel eens gefrustreerd als ik van Source wil veranderen, en door de 'touch' knopjes die je niet kan zien steeds mis loop te meppen
Opgezocht op internet wat de goedkoopste winkel is en daarna naar de foto klein toe gegaan om te kijken of ze daar mee gingen in die prijs, en dat deden ze .
G9 muisje, nog niet mee gegamed maar voelt in windows goed aan.
Apple toetsenbord, wilde perse een laptop-style tobo en die van apple zijn wel heel erg mooi .
Opgezocht op internet wat de goedkoopste winkel is en daarna naar de foto klein toe gegaan om te kijken of ze daar mee gingen in die prijs, en dat deden ze .
Mja je kan altijd wat van de prijs af lullen natuurlijk, ik heb hier naar gekeken en ben toen met die prijs naar de winkel toe gegaan. Als je toch van plan bent een tas etc. te gaan kopen moet je dat erbij vertellen daar maken ze toch de meeste winst op dus zijn ze eerder geneigd om nog meer van de prijs af te halen .
Volgende Bestelling worden de overige fittingen (aantal rotary 45 graden) maar dat is pas als mijn kast er is zodat ik gelijk mijn slangen goed kan doen
Noem het raar, maar ik wilde het wel eens proberen.
Ik kwam laatst [ame="http://www.youtube.com/watch?v=-qSIP6uQ3EI"]een filmpje[/ame] tegen, en de tips voor scheren die daar gegeven werden waren best nuttig.
Ik heb 10 minuten naar een zich scherende vent zitten kijken, en het was gewoon hypnotiserend. :schaam
Ik scheer wel gladder en met minder irritatie, dus het heeft wel geholpen.
Noem het raar, maar ik wilde het wel eens proberen.
Ik kwam laatst een filmpje tegen, en de tips voor scheren die daar gegeven werden waren best nuttig.
Ik heb 10 minuten naar een zich scherende vent zitten kijken, en het was gewoon hypnotiserend. :schaam
Ik scheer wel gladder en met minder irritatie, dus het heeft wel geholpen.
Hahaha, ben eigenlijk blij dat ik een redelijk trage baardgroei heb. Scheer mezelf 2x in de week en dan nog is het niet overduidelijk. Vroegah met een Philishave maar begon te irriteren, nu gewoon met een Gillette Fusion Power. Ben totaal 10min max bezig.
Bij mij is het 's ochtends scheren, 's avonds schaduw. Uit luiheid scheer ik me vaak om de dag, maar eigenlijk moet ik dagelijks scheren.
Ik heb ook nog eens van die lekkere zwarte haren, dus dat zie je vrij goed.
Elektrisch heb ik geprobeerd, maar dat was niet glad genoeg, en begon inderdaad te irriteren. Maar iedereen heeft andere baardgroei, waar andere dingen mee gebeuren.
en je bent niet de enige , ik moet wachten tot 22 februari helaas, dus voorlopig even rust vanuit mijn hoek (alhoewel.... er staat nog iets op de planning waar ik ook maar eens een begin aan moet maken )
G9 muisje, nog niet mee gegamed maar voelt in windows goed aan.
Apple toetsenbord, wilde perse een laptop-style tobo en die van apple zijn wel heel erg mooi .