Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik liep laatst door enschede en wie liepen voor mij in de MEDIAMARKT?
die gasten van beauty and the nerd! ik moest zo hard lachen ze hadden van die achterlijke berg schoenen aan met een broek die te kort was met mooi weer hahahaha
stel gekken
en nu maar ontopic
Ik ben een student 3havo sta er goed voor en ga volgend jaar naar 4havo met het moeilijkste pakket en wiskunde A B is me net iets te..
In mijn dagelijks leven ben ik werkzaam als Chemisch Laborant bij een producent van hoogstaand honden en kattenvoer (nee geen Bonzo en Whskas rommel). Ben er nu al zo'n 7.5 jaar werkzaam in ploegendienst.
In de vrije dagen die ik heb bezoek ik regelmatig de sportschool, en als mijn vriendin ook vrij is (werkt in het ziekenhuis en ook in ploegen) ff shoppen of filmpje pakken.
Tja en de rest an mijn vrije tijd knutsel ik graag aan de pc, zowel software matig als hardware matig :080: soms tot ergenis van de vrouw.....
Bouw een computer voor haar, download heleboel TV series en zet die op haar harde schijf. Zet een serie aan en zet haar achter de PC. Dan kan jij weer een paar uur vooruit haha
Ze heeft al een pc, maar die staat boven. Aangezien de mijn in de woonkamer staat, zit ze niet graag alleen boven:icon_rolleyes: Ze heeft zelfs mijn oude tft gekregen mdat ik een 24" had gekocht.
Strax....wanneer Sims3 uit is, dan zal ze veelvuldig boven zitten:077:
Kwerk bij j.l.d service universeel garage bedrijf. 6 dagen in de week. Doe daar eigenlijk alles apk, beurten,trekhaken. Uitlijnen enz enz. Hoofdzakenlijk ook banden ze komen dan ook wekenlijks rond de 50-60 banden brengen . Ben ook nog bezig voor school ga dit jaar naar ROC in bergen op zoom. Het Markiezaat college. Verder als autotechniekus. Dan voor 2e monter dan voor 1e monteur. Daarna kan ik nog doorgaan tot Diagnose stellen bij auto,s ( ben dat wel van plan ) als dat allemaal achter de rug is zijn we weer 6 jaar verder.
Vrije tijd natuurlijk pc,s het liefst klooi ik met hardware . Ook scheur ik wel is rond op de brommer met wat andere maaten ehm ja verder niet echt iets bijzonders