• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

2 nieuwe pakketen ontvangen :)

672qe1.jpg


Dit had jij nu niet op stock freddy :(

35b83lt.jpg


Op het eerste moment zag het er perfect uit ... :009:

1rde0m.jpg


Dan krag ik dit te zien :(

rviqm9.jpg

iw17vl.jpg

33keu60.jpg


Dan denk je ik ben er... maar dan zie je dat ze zelf niet kunnen afbranden!!! :074:
fdfxhh.jpg


Ziet er al veel beter uit :)

5y690m.jpg


Vanavond komt er geen update aan, ik moet werken ... De sleeving van mijn PSU zal voor woensdag al zijn :(
 
Er komen toch geen foto's vanavond, de sleeving van de PSU is 50% klaar.. heb terug sleeving te kort :( misrekend dus ... :'(

Geluk bij een ongeluk had ik toch genoeg sleeving en is de 24pins connector volledig klaar :D Nu heb ik nog enkele probleempjes met mijn 8pin PCI-e connector maar die geraken wel opgelost ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de foto's zoals beloofd :

15po3ms.jpg

24pins connector close up
xarhtw.jpg

beetje verder :p
2ahcspl.jpg

Zoals je ziet zijn er enkele kabeltjes te lang... dit zal later nog opgelost worden.
2qxqog2.jpg

Totaal shot, het ziet er een puinhoop uit, maar dat kwam door het testen van de kabels en dergelijke.

Vanaf het moment dat ik mijn nieuwe bundel sleeving binnen heb, volgen nog enkele kabels en vanaf dan kan ik darmen beginnen aansluiten :D
 
PSU is af!!!! Jammer genoeg kan ik geen foto's plaatsen omdat mijn ma de kodak mee heeft naar wenen :( Mss dat ik die van mijn pa gebruik maar daar schemeren de foto's teveel op :(
 
My sponsor parts arrived from my new sponsor Mcubed T-Balancer

2d8p253.jpg

nice and clean look
rvizxt.jpg

I guess whats inside? :)
vgpk1.jpg

Jummy!!!
6p6fxz.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan