• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

Dat krijg je ervan als je wil besparen en een stel Polen op de verpakkings afdeling zet van je bedrijf ... *rolling eyes*
Je betaalt je scheel en verwacht dan ook dat alles perfect in orde is ....
 
ik heb hem bijna meteen in elkaar gezet en zoizo alles goed gechecked (tot bijna aantal schroefjes toe) ;)
planning planning planning wardo ;)
ok iedereen heeft zo zijn dingen waar hij minder goed in is :)
 
lol idd, ik ben nog altijd aan het inkopen en er moet nog materiaal bijkomen... morgen om mijn server pc :D

@dopestuff : ja ik moet 25€ dokken voor het paneel maar ik krijg wel 50€ verzendkosten gratis en nog eens geld voor mijn paneel ofzo... dus kwasie gratis operatie.

@vhrgamer : Deze waterkoeling en kast gaat zeker een heel eind meegaan... dus liever lang wachten dan kort in elkaar knutselen zeg maar en dan een jaar later opnieuw moeten herbeginnen omdat je meer wilt...
 
MM geeft gelukkig wel goede support.
Bij mijn build had ik ook missende onderdelen plus beschadigde panelen.

Na het melden en sturen van foto's kreeg ik vrijwel direct vervangende gratis toegezonden, plus wat goodies :)
 
ja idd ik heb jouw post gelezen omtrent je probleem met MM , en bij jouw was het probleem meteen zichtbaar.. bij mij zag er alles correct uit... Ik was van plan he om mijn kast met 480rads uit te breiden en door die crisis die dan begon geraakte ik zelf in problemen enzo dus...

Nu zit ik eindelijk aan 80% van mijn onderdelen. Enkel nog darmen bestellen en een 2de bestelling bij BP maar mss krijg ik gratis fittings ben nog aan het regelen...
 
Een bedrijf kan wel goede support leveren , maar als het vaak voorkomt dat uberhaupt die support nodig is denk ik toch dat ze niet zo heel erg geweldig bezig zijn ;-) Ik zou er wel op afknappen in ieder geval.
 
looking great so far!

(even though, I do not understand a word of what is being said and have to derive from the pictures what you are doing, or trying to do - sorry!)

p.s. some more pics would be nice! :D
 
@ muckelpupp, their talking about what he's else going to buy or has to receive.. and about fittings for free:) Not really important:p but these pictures really get me horny like hell!:O :p
well Thumbs up en ga zo door!:) goed ook dat je gewoon de tijd er voor neemt... beter in een keer perfect dan anders.. is gewoon klote als je het zo moet doen
 
looking great so far!

(even though, I do not understand a word of what is being said and have to derive from the pictures what you are doing, or trying to do - sorry!)

p.s. some more pics would be nice! :D

Thanks for the reply muckel, I know that its hard for you to read the stuff.. almost impossible... but if you have any questions regarding my pictures feel free to quote them and ask for english information regarding the picture.

I have a problem with my case producer ( mountainmods) we were talking about that.
 
@ muckelpupp, their talking about what he's else going to buy or has to receive.. and about fittings for free:) Not really important:p but these pictures really get me horny like hell!:O :p
well Thumbs up en ga zo door!:) goed ook dat je gewoon de tijd er voor neemt... beter in een keer perfect dan anders.. is gewoon klote als je het zo moet doen

Lol je komt geil van mijn BP fittings? wat gebeurt er bij jouw vriendin dan? :D :D :D :055:

Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat sommige mensen klagen dat mijn project nu al 6maand bezig is... Moest je alles eens samen tellen hoeveel dit allemaal kost en hoeveel uren ik er al in gestoken heb en wat ik bereikt heb zouden sommige wel meer begrip kunnen tonen.

Ook het feit dat ik mijn huidig systeem overplaats waar momenteel waterkoeling op zit is niet evident. De meeste kopen nieuwe hardware als ze een project beginnen.. Ik heb daar zeker geen geld meer voor over en ik wil er ook geen geld aan spenderen.
 
@ward0 thank you! must say, that I am overwhelmed by that case of yours! Never thought anything the like would exist outside a server environment! :107: :D
Have been checking out mountainmods site all night so far...maybe I am going to switch to one of their cases, i.e the UFO series. But what kind of problems are you experiencing with their support staff?

@Nils checked out your monster cube as well! It's even bigger! Cannot believe my eyes!

You here in the Netherlands, are light years ahead of the Germans if I may say so...(not to mention my fellow countrymen, the Italians. They aren't even in the same galaxy as yours!!!) Astonishing, mindboggling, awesome. And I thought the Americans were thinking big! :033:
 
Laatst bewerkt:
well the problem i'm facing is a little bit my fault... i had to check when i got my case deliverd if evrything was correct and complete. but i din't because i tought you pay that mutch evrything will be OK... but now i have to ask for the second time for a replacement part because somthing is wrong or missing.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan