• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

zwart kompriband tussen plaatsen. zet zich mooi uit tussen de openingen

1080_Kompriband.jpg

haha bedankt hoor bert, wat... dat is veel gezegt... binnen 2weekjes mijn volgende bestelling bij freddy dan wordt het wat :) Maar eerst rondtoeren met die auto :D :D :D

Ik ben wel nog altijd aan het twijfelen van darmen... ik zou mss alles doorzichting nemen maar heb niet echt een idee hoe dat eruit zou zien.

Wat een monster kast :D

(je mag trouwens een keer met een stoffer over heen haha)

Boven de Aquadrive heb je een lege ruimte, dat had ik ook!
Om het minder opvallend te maken had ik een stuk zwarte foam gepakt die bij mijn moederbord of videokaart was meegeleverd.
Op maat geknipt en op de Aquadrive geplakt.
Dan zie je dat stuk "leegte" een stuk minder :)

--- edit ---
Lees nu de opmerking van Vincent, dat lijkt me ook een hele goede oplossing :)

haha ik was je nog voor freddy :) heb je daar een fotootje van? dan heb ik een idee van hoe ik het moet aanpakken..

maar nu ga ik slapen, later

stofzuiger?!? wat is dat :D

Nice man, absoluut. Moet toch wel de grootste kast worden die ik tot op heden
heb gezien.

Tevens PM je adres eens, dan stuur ik je ff een echt asbak. Want dat plastic
bakje is wel heel erg armoedig :037:

haha als je me een asbak stuurd moet het echt wel een hollandse asbak zijn :D :D

en de groote tjah ... ik zou hem mss nog groter maken met tijd :) nog een pedestal erboven op. Volgens ben van MM is dit mogelijk.

stukje hout zwart spuiten en er neerleggen?plak je het gewoon vast met een beetje plakband ofzo? stukje zwart papier?of stukje plexi met ledjes:D lijkt me ook wel gaaf:D

bedankt voor de tip nils, ik ga eerst proberen met die zwarte foam zoals freddy zegt.. ik snap nog niet echt wat hij bedoelt :) maar dat komt wel.

Ik heb boven de Aquadrive nog een DVD speler.
Dus tussen de Aquadrive en DVD speler heb ik een stukje foam gelegd.
Dat vult mooi de open ruimte.

Verder zit die er gewoon los in, dus niet vastgeplakt :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan