• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

Na mijn post omtrent Mcubed heb ik ook ander goed nieuws, zoals je kan zien heb ik sinds vandaag mijn camera terug.. dat betekend dat jullie sneller zullen updates krijgen ;)

Hier vast al enkele :

2d98qd0.jpg

Preparing loop3
mmg7bo.jpg

3xTFC360 push/pull config @ yate loon blue led 1350rpm
nx51fm.jpg

4x Single 5"25 Bitspower Bay-res
245fzhw.jpg

vanamiddag moeten we nog enkele gaten boren voor de darmen van mijn GPU loop :)
1zft0ub.jpg

Er liggen enkele darmen in de pedestal om handiger te kunnen werken.

Laatst bewerkt door een moderator:
wat een leuke comments toch were deze avond :D wat hou ik van die gekke nederlanders ;)

Omtrent foto's : ze worden vanavond nog geupload naar tinypic. morgen tijdens de les komen ze online rond 11u ofzo...

later

hey Ward, nu zie ik pas hoe groot dat ding is, dankje. Al die kabels man hahah zo veel lol. Maar je bent dan ook nog niet klaar mar het ziet er wel vet groot uit. komen er wieletjes onder die gewoon kan draaien met de bocht? die lian-li wielen die ik heb kan geen bochten maken, dat is jammer en stom van ze. maargoed. ben benieuwd hoe het verder gaat met je build^^ keep it up

Dat ding is echt gigantisch!

Er zitten 4 x 360 rads in en je moet ze nog zoeken!

Succes nog met de build!

er zitten nog een 2x480 rads verstopt onderin ;)

hey Ward, nu zie ik pas hoe groot dat ding is, dankje. Al die kabels man hahah zo veel lol. Maar je bent dan ook nog niet klaar mar het ziet er wel vet groot uit. komen er wieletjes onder die gewoon kan draaien met de bocht? die lian-li wielen die ik heb kan geen bochten maken, dat is jammer en stom van ze. maargoed. ben benieuwd hoe het verder gaat met je build^^ keep it up

Ik heb de standaard Mountainmods wieltjes eronder... 360°draaien ;) ik zie met niet met 80kg+ sleuren :)

Ik heb terug nieuwe foto's voor jullie, ik heb enkele gaten geboord en ben bezig een loop aan het afwerken.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan