• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

mini announce, ik moet nog het een en het ander regelen met de bank voor ik geld op mn rekening zie... Ten laatste donderdag zou ik mijn pakket moeten binnen hebben van freddy die ervoor zorgt dat ik terug verder kan met de build :D

Beste ward,

Hierbij uw Track & Trace informatie.

Klik op de onderstaande link, om de Track & Trace pagina te openen:

Rara :)

Woot!!!! last box shipped !!!!!

met goede moed wilde ik eens testen of mijn hdd's wel nog goed werkten voor ik verder ging... na een half uur testen en doen heb ik een besluit genomen dat mijn mobo van 6j oud overleden is :(

Nu moet ik alles eruit gooien van oude pc en een andere erin stoppen...

Ook heb ik besloten om eerst mijn nieuwste psu( corsair hx1000) te resleeven. Daarna ga ik terug verder met mijn waterkoeling.

stay tuned!

nog een kleine announce, de contacten met vincent zijn terug gelegd om mij opnieuw te sponsoren.

Nu gaat het om dit product :

BP-WBVGA4870X2-BK--300X300--412493210644a772068c6c2d.jpg

Hopelijk komt er iets van ;)

Mini update :

Ik ben begonnen met het sleeven van mijn corsair HX1000

2ihkl1y.jpg

het begin
rbjrlu.jpg

ei7cj4.jpg

nbw6z9.jpg

mjsnrm.jpg

tjah moet er meer uitleg bij? :)
152on0i.jpg

9azuxt.jpg

Het resultaat...

Zwart is nieuw ;)
rvj76t.jpg

29gbx1d.jpg

Ik wilde nog verder doen maar mijn rol sleeving is op, ik heb al contact gelegd met het bedrijf waar xel bestelde door quadcore nogmaals bedankt daarvoor quad :D

Vanaf het moment dat ik mijn bestelling sleeving binnen heb kan ik terug verder doen...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan