Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mini update : terug wordt de build ff op hold gezet, wegens RL "problemen" is het niet mogelijk voor mij om verder te doen. Index pagina wordt voor onbepaalde tijd niet upgedate
Wat was er dan van fox zijn reactie freddy? zie niks?
sorry heren voor het ongemak van mijn vertraging maar alles begint terug soepel te lopen. jammer genoeg zijn is er nog een klein geld probleempje... zoals ik zij zoek ik nog enkele zwarte sata kabels en dan kan ik eigenlijk verder doen.
zwart gesleeved of gewoon zwart ? misschien heb ik er anders nog een aantal liggen van xfx moet ik effe voor je kijken. Makkelijkste optie is randjes effe afplakken en met een spuitbus erover of gewoon stift
ah we wachten af ward0 ik ga misschien vanavond even verder aan mijn kast werken. 2 gaten maken plafond om 2 extra fan's te plaatsen. heb al wat bij freddy besteld en krijg het als het goed is morgen binnen