• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

Begin oktober wordt hij nog extremer , dan komt mijn 4de voeding erin en komt er TEC aan te pas :)

ook wordt een nieuw I7 systeem aangekocht dan ... maar eerst de kast afwerken natuurlijk

Mini update : Vincent Van bitspower heeft mij "nieuws" gegeven omtrent secret producten :D en daarom zal ik 2weken wachten met het krijgen van mijn bestelling. Ik zal de eerste zijn van de hele benelux en mss wereld die dit "product" in mijn pc heeft :)

stay tuned!!

Ik zoek al een hele tijd naar zoiets case, mag ik vragen op hoeveel je ongeveer komt als je zon Ascension bij mountainmods.com besteld ?

Ik zie op hun site verschillende soorten en maten, maar zijn er ook nog andere merken case waar je dus zoveel ruimte hebt en zoveel hdd's in kwijt kan ?

Alvast bedankt :)

Ik zoek al een hele tijd naar zoiets case, mag ik vragen op hoeveel je ongeveer komt als je zon Ascension bij mountainmods.com besteld ?

Ik zie op hun site verschillende soorten en maten, maar zijn er ook nog andere merken case waar je dus zoveel ruimte hebt en zoveel hdd's in kwijt kan ?

Alvast bedankt :)

je kunt beter kwa prijs een andere kast kopen... :p
met bijvoorbeeld een Lian-Li PC-343B Cube ben je een STUK goedkoper uit ;) maar verder wel mooie kasten

l3p : in totaal lag ik aan 1.100€ verzendkosten inbegrepen zonder taxen...

dope aan 6-800€ denk ik en freddy ook rond zoiets...

Ja klopt. Het is een hele investering :D
Maar zo'n kast is wel echt ideaal als je zonder zagen en boren toch een flinke waterkoelingsysteem in kwijt wilt.

Hmm denk dat ik dan toch maar ga kijken voor zon lian-li, daar kan ik ook best 16 hdd's + waterkoeling in kwijt, tnx guys

Laatst bewerkt:
Heb wat reviews bebeken, maar vind de lengte van een coolermaster stacker juist zo fijn, en dat heeft de lianli beslist niet.

Denk dat ik toch op 1 of andere manier 2 stackers aan elkaar ga modden en dan ene case de pc en andere case de pomp radiator ( mischien 2 x 360) reservoir en hdd's ( lekker makkelijk met 1 meter lange sata kabels van de highpoint3560 )

heb ik ook wat te doen :)

na een weekje centerparks en uitstapje naar parijs , heb ik terug tijd voor het HF forum :)

normaal moet mijn Bp bestelling binnen de maand binnen zijn.. vanaf dan doe ik terug verder :)

Update : mijn pakket zit nu in amsterdam en is vanamiddag terug al vertrokken richting brussel denk ik :) vrijdag ochtend moet het er zijn. Ook ligt mijn oude kast al helemaal uit elkaar en ben ik bezig met demonteren van mijn GPU en andere zaken :)

stay tuned , the end is getting close!!!

Grote update :
Nota : Index pagina wordt vanavond of morgen ook nog update...

6y1suf.jpg

vfio8z.jpg

qnjl9y.jpg

2isbckn.jpg

6puets.jpg

1112vzo.jpg

14kzafc.jpg

15y6k38.jpg

v7rv3p.jpg

10dy7vb.jpg

w9jjw2.jpg

111tkao.jpg