Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
die freddy krijgt straks een leuke eindejaarsuitkering van al die bestellingen! haha
als ik deze case hou, dan wil ik 6 silverstone fans hebben, maar ik denk niet dat het loont. Misschien een nieuw cpu en vga block. denk dat ik zo'n case als jij hebt Ward0 ga rebuilden van MDF of ander hout.
nota voor freddy eerst : kan ik een paar plaatjes bovenaan in de topic gereserveerd krijgen voor mijn updates verder in te plaatsen? want nu staat er veel tekst enzo tussen minder overzichtelijk voor de bezoeker.
pedestal24+ smiley gemonteerd :
De grijze vijsjes moeten nog zwart gespoten worden.
zie je het ook al freddy?? Jaja plaats voor 480 rads
wel dope, mijn pedestal en Ascension CYO zitten nu geassambleerd. Nu wacht ik op het nodige geld voor mijn bestelling bij freddy te plaatsen. Vanaf dan pas ga ik terug verder. want dan moet ik terug op mijne pc werken en daar heb ik geen zin in
Freddy kan straks toch nog in de BMW rijden die ie graag wil .
Wat zit er in die bestelling als ik vragen mag? 2x 480 feser rad + heleboel blokken + res + pompen en tops?
De kast ziet er echt ziek uit, jammer dat het zo duur is om te importeren .