• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

Vandaag ff tijd gehad dus terug bezig geweest aan het sleeven van mijn nieuwe fans :D jammer genoeg is er eentje op een rare wijze van 12v naar 7v gekomen ofzo.. word ff een nieuwe krijgen/kopen ;)

Een paar foto's :

235ton.jpg

2cerrpv.jpg

vr6e75.jpg

eit7cn.jpg

2zqg65u.jpg

2psgn02.jpg

2zg4w3s.jpg

280nm6c.jpg

2zzpxyt.jpg

33epso2.jpg

307vy8l.jpg

2ui9iq0.jpg

10s8xhc.jpg

15cg781.jpg

x6es6g.jpg

Alle 80mm fans blazen dus "warme" lucht van mijn rads naar buiten. Ik weet dat dit niet genoeg is... maar alle beetjes helpen???

Morgen worden ook mijn laatste yates gesleeved. Vanaf dan moet ik gewoon de tijd vinden om mijn huidige pc te drainen en het inbouwen in mijn nieuwe kast kan dan beginnen!!!

ziet er goed uit ward ;)
maar je moet wel je camera lens effe schoonmaken :p
en heb jij 80MM fans achterop je mobo trays?? :O ik heb daar gewoon een 120mm...

mijn achterkant is anders dan de jouwe he :D

het einde is in zicht dan? of heb ik het mis? :p

wel nog eens uitkuisen voor je ja hardware erin mikt :D

het eindje.. gaat nog eindje duren denk ik :(

de lens : kwam door assen ... :)

foto's van nieuwe levering :
23k4siu.jpg

f3rl79.jpg

2m85nbq.jpg

wjh2bq.jpg

24g1w9j.jpg

Vanavond nog mijn yates sleeven als ik de tijd vind.

heb nu ff tijd gevonden :

2itpn6d.jpg

duur : 20mins sleeving :D

Vanacht nog tijd gevonden voor dit :

5yyra.jpg

2uhl0yo.jpg

2zjmf5e.jpg

25r0ait.jpg

307mazl.jpg

Final result :

1e124y.jpg

Ik ga deze rad gebruiken voor mijn hdd's kan ik meteen al test draaien :D Hopelijk haalt het MCP350 pompje in opvoerhoogte :(

Laatst bewerkt door een moderator:
nice! ik zou eerst even je kast ontstoffen ;)
en de opvoerhoogte haalt hij MAKKELIJK ik gebruik een D5 (die minder opvoerhoogte heeft) en die staat op de bodem van mijn kast en daar draai ik mijn cpu en mobo op en heb nogsteeds goede performance dus jou hardeschijven moeten en makkie zijn ;)

Radiator verticaal past gelukkig dus :D

Maar jouw fans blazen nu uit de kast, is dat ook de bedoeling?
Als je pushpull gaat doen, kan je beter in de kast laten blazen.
Dan krijgt jouw hardware een mooiere airflow (voor de componenten die niet watergekoeld zijn).

Radiator verticaal past gelukkig dus :D

Maar jouw fans blazen nu uit de kast, is dat ook de bedoeling?
Als je pushpull gaat doen, kan je beter in de kast laten blazen.
Dan krijgt jouw hardware een mooiere airflow (voor de componenten die niet watergekoeld zijn).

ja daar is die spacing op freddy omdat als je ze allemaal 15mm uit mekaar zou maken je er geen 3 rads kwijt kunt omdat radiatoren eigenlijk altijd breder zijn als fans en ze dus door het te breed zijn niet naast mekaar kunnen ;)

@ dopestuff
I know :) Dat had ik gisteren Ward nog via email aangegeven, omdat hij in eerste instantie de rad horizontaal wilde monteren. Maar dan komt de fan spacing dus idd niet overeen :)

Bedankt iedereen voor de goeie comments :)

@freddy : dus de fans naar binnen laten blazen, en dan op de achterkant van mjin rad nog eens fans plaatsen die naar de hardware toe blazen dan?

@dopestuff :bedankt voor de uitleg omtrent die D5 stelt me beetje geruster :D

@foxdelta : neem je tijd topic blijft er nog wel even :082:

Gewoon push/pull zonder shrouds is even goed voor mij dan volgens dat grafiekje? :)

Bedankt voor je reacties btw ;)

Zo meteen foto's van mijn PSU sleeving die voltooid is!!! NAS server is ook vervangen door windows home Server :D

ziet er goed uit wardo!
en dat meen je toch niet dat je nou een psu bridging en testing tool hebt gekocht?? :O
in mijn ogen weggegooid geld je hoeft alleen maar met een opengebogen paperclip de groene en één van de zwarte draden met elkaar te verbinden...

Mijn volledige buildlog staat nu in de eerste post. Het is dus niet meer nodig om helemaal naar de laatste pagina te gaan. Natuurlijk zullen wel nog updates gepost worden in aparte post met meer detail foto's.

Dankje, ik zal mijn best doen om nog zoveel mogelijk detail foto's te plaatsen, nu wordt het wel druk om alle sites met buildlogs van mijn project up to date te houden...

Vanavond als ik tijd vind de inbouw van mijn PSU in de kast en mijn server pc inbouwen :D

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan