• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

Bedankt iedereen voor de positieve reacties, met spijt moet ik mededelen dat Revoltec niet meer antwoord op mijn voorstel. Maar geen getreur de toeters en bellen zullen wel aanwezig zijn.

Ook heb ik goed nieuws gekregen van een andere sponser van mij, ik krijg terug een leuke korting dus volgende week komt er were een nieuwe lading aan materiaal.

De contacten tussen vincent en mij zijn ook terug gestart voor een nieuwe bestelling bij Bitspower.

Morgen komen nieuwe foto's online van hoe de 5"25 bays er nu uitzien.

ja sorry totaal geen tijd gehad vandaag op school, en zo meteen gaan werken tot vannacht. als ik thuis kom upload ik ze nog wel.

v49c88.jpg

1znpws6.jpg

1zbewbt.jpg

2lw0sw7.jpg

av3eol.jpg

nog meer sleeving gedaan :

29mnfac.jpg

awar7q.jpg

r7qi3o.jpg

Hopelijk komt ergens deze week mijn pakket nog binnen met fans ...

Ook heb ik plannen om een oude voeding van ik te sleeven, en ook heb ik beslist om 3voedingen ipv 2 :) jaja 3 voeding in 1 kast :D

je moet hem effe knippen hij groeit "haren" die kast van jou :D
jeetje jij bent een monnik in combinatie met een engel... jij doet namelijk een hoop "monnikenwerk" waarvoor engelen geduld nodig is (AL dat sleeven) ;)

ziet er goed uit ward!!
even een opmerking is het misschien mooi om de bays aan beiden kanten even hoog te hangen ivm symmetrie?? :)

@dopestuff : ik snap niet echt je opmerking omtrent monniken werk maar swat :) ( bedankt zeker? :) )

ivm symmetrie : Ik wou eerst dat ze gelijk hangen , maar door aansluiting en darmen die in de weg zouden zitten heb ik een wijziging moeten aanbrengen in mijn bays.

Het begint steeds meer op een pc te lijken Ward0.
En met 3 voedingen heb je ook aansluitmogelijkheden zat lijkt me.
Al ben ik benieuwd hoe je dat allemaal gaat doen.
Dus ik blijf je op zeker volgen.

Succes

deze avond ga ik ook nog beginnen met het uittekenen van mijn gaten voor fillports op papier :) zo krijg ik een goed beeld van hoe alles er gaat uit zien ivm sponser brushing enzo...

Na een halve dag bezig geweest te zijn aan mijn voeding van mijn NAS server heb ik volgend bereikt :

2j4bvk2.jpg

icmzyr.jpg

x2kk5e.jpg

Correct gesleevd :

2dje55h.jpg

10mn5ts.jpg

Das minder :

jt8ns4.jpg

or35f5.jpg

4pins CPU gedaan :

or35f5.jpg

2chs113.jpg

33kqj4g.jpg

2wbw0gm.jpg

Net als ik op het einde kom van mijn 4pins connector kom je wel dit tegen :

5kluo7.jpg

K*t dus!!!!

Volgende week nieuwe connectors want dat liep ook niet al te soepel :

15rldso.jpg

Dat grijs metaal in de connector moet er dus niet zitten :D :D

Dat is alles voor vandaag.

Dan iets voor dopestuff : Mijn geluidswerend materiaal ga ik morgen halen, komt op 9.50€ voor 1 vierkante meter ( waar zit dat tot 2de ? ) De "box" wordt gemaakt uit MDF maar dat kan een gebuur van mijn goedkoop kopen want hij is timmerman ;)

Ik heb de tijd gevonden om mijn 4pins P4 connector verder te sleeven, gelukkig heb ik nog zo'n tooltje gevonden van Acryan in mijn kasten :D

Hier het resultaat :

wrnb4i.jpg

2uggy28.jpg

30m8yuc.jpg

2wbw0gm.jpg

33kqj4g.jpg

bestelling van connectx connectoren.
4tom8l.jpg

ws1d8g.jpg

2a6tac9.jpg

Zoals je kan zien een hele boel aan connectoren, maar de meeste zijn reserve voor andere 2voedingen die er moeten aan geloven :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwe dag nieuw pakket :D

gekregen van mijn sponsor :

f27yhx.jpg

28babnm.jpg

344p7yo.jpg

103czrm.jpg

51asjt.jpg

Morgen worden de yates & Xthermals gesleeved :)

Eindelijk gaan we dan ook beginnen met het inbouwen van rads in mijn Case zelf :D :D

flink wat fans!

alleen jammer dat de xthermals wel stil zijn, maar weinig blaaskracht

Die fans zitten daar gewoon om die holes op te vullen :D

Mooi gesleeved ward, Ik krijg nu al jeuk aan mijn handen om aan de mijne te beginnen maar als je een keer bezig bent krijg je alleen maar nieuwe ideee:p >

haha jeuk :D ik kreeg er blaren van... maarja wie doet er ook 8 en 3 pompen na elkaar :dunno :113:

Morgen mijn nieuwe fans sleeven :D

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan