• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

Wat vinden jullie mis met Revoltec eigenlijk?
We verkopen redelijk wat van Revoltec (lampen, SATA kabels, fans, etc.), zijn mooie producten en zijn qua prijs/kwaliteit ook dik in orde hoor :)

vindt ik ook geen slecht voorstel freddy :D en revoltec moet eerst hun mails lezen :D ik probeer nu via mijn sponsor het email adres van de "baas" zelf van revoltec te pakken te krijgen :D dan kan ik de persoon in kwestie zelf contacteren.

Havvie als ik heel eerlijk mag zijn, ziet jouw build er niet echt zo "wow" uit om sponsers mee aan te trekken. Ik wil daarvoor niet zeggen dat je geen kans maakt om er te vinden... + je moet er ook veel tijd in stoppen enzo

Maar je moet dus een dure en langdurige build hebben als ik je zo begrijp ward0?

Eerlijk gezegd vind ik de modkunsten van Havvie een stuk knapper ;) :)

Begrijp me niet verkeerd, maar pas op met wat je zegt ;).

Ik weet dat ik hem op de tenen kan trappen met wat ik gezegd heb maar dat is zeker niet de bedoeling. Ik wil daarmee ook niet zeggen dat je dure stukken moet kopen voor je een sponsor kan aanspreken... maar gewoon je moet goed contact kunnen leggen met de winkel/fabrikant en voorstellen op tafel brengen voor die gasten toehappen.

Mijn kunsten kan je ook nog niet zien want ik ben nog niet begonnen -_-

lol, thnx vhr, maar mijn opmerking over sponsorship was niet zo serieus bedoeld, het was althans niets om over te wedijveren. Oh en Ward0, no worries wat betreft mijn tenen, stalen neuzen :042:

Maar zoals je zegt ben je nog niet eens begonnen met modden, daarom komt het nu op mij over alsof de sponsors wel heel makkelijk overstag gaan, dus ben ik benieuwd hoe je dat klaarspeelt (eerdere mods, of anderszins). Ik zie veel (dure) onderdelen, maar dat zal toch niet hetgeen zijn wat bedrijven doet beslissen iemand te sponsoren...:017:

Misschien dat ik de term 'sponsor' ook wel te letterlijk neem hoor (ik denk aan gratis producten en dan niet slechts een paar lullige fannetjes natuurlijk), maar zoals gezegd, mijn eerdere opmerking was niet op zo'n serieuze manier geplaatst dat het een discussie moest veroorzaken :)

En ik hou je build nog steeds met veel interesse in de gaten, dus aan het werk :112:

bedankt havvie :)

Ik snap het ook niet echt waarom bedrijven mij contacteren.. Van die laatste winkel heb ik gewoon een mailtje gestuurd voor offerte en informatie vergaren omtrent sponsering. Tjah wat ik sponsering... Ik vindt dat freddy mij ook sponsert. Hij geeft korting en gratis verzending... Is dat sponsering? Dat is een "vriendendienst" voor elkaar maar aan de andere kant geld dat hij uit zijn eigen zak haalt dus ook sponsering.

Bitspower heeft mij voor bijna 250€ gesponserd. Ja ok ik heb zelf moeten betalen voor onderdelen maar het gratis materiaal dat ik gekregen heb moeten ze toch ook van ergens halen?

Bedankt voor je interesse in mijn build nog altijd.. Ik weet dat het nu al lange tijd aansleept maar dit komt ook deels door mijn RL en mijn nieuwe vriendin waar ik nu al geruime tijd mee samen ben. Morgen komt de laatste product update. Vanaf dan worklog updates... dus stay tuned :D

Ik duidde er meer op dat het sponsoren wel heel makkelijk ging. Wat jullie al zeiden, je hebt nog niks gedaan en wordt al gesponsoord. In tegenstelling tot Havvie, die heeft in mijn ogen echt mooie dingen verricht.

Daar hoorde ook bij dat ik bedoelde dat je met 'dure onderdelen' al snel een 'geweldige' build hebt. Maar ik waardeer bijv de build van Havvie (tot ik jouw modkunsten zie natuurlijk :p) nu meer als die van jouw ;).

Ja, tijd... Dat is altijd een limiterende factor, maar je kan maar beter wat langer bezig zijn en met succes, dan dat je de build afraffelt met een resultaat dat je niet volledig aanspreekt.

Vriendinnen kunnen uiteraard ook roet in het eten gooien, tell me about it, maar ach, op zich vind ik die 'limiterende' factor zelf niet vervelend. Enige vervelende is het feit dat het nooit snel genoeg gaat voor hun, maar als je dan uiteindelijk even goed bezig bent moet je al weer stoppen omdat je aandacht ergens anders voor nodig is :042::p

Laat mij eerlijk zijn mijn build is niet bedoeld om het mooie van een kast te tonen. Ik heb zin om zoals havvie, chiller ontelbare uren in modding te stoppen.. daarvoor heb ik ook een kast gekocht die zeer duur is in aankoop maar die ook vele mogelijkheden bied omtrent het wegwerken en "showen" van je kast. Als mensen mijn volledige build zullen zien zullen zij ook niet zeggen van toon de binnenkant ze zullen zeggen wat zit er in van koeling en hoe is het gemaakt en waar kan ik het kopen. Niet mijn modkunsten zullen gevraagd worden en dat is ook de bedoeling niet ;)

Laat mij eerlijk zijn mijn build is niet bedoeld om het mooie van een kast te tonen. Ik heb zin om zoals havvie, chiller ontelbare uren in modding te stoppen.. daarvoor heb ik ook een kast gekocht die zeer duur is in aankoop maar die ook vele mogelijkheden bied omtrent het wegwerken en "showen" van je kast. Als mensen mijn volledige build zullen zien zullen zij ook niet zeggen van toon de binnenkant ze zullen zeggen wat zit er in van koeling en hoe is het gemaakt en waar kan ik het kopen. Niet mijn modkunsten zullen gevraagd worden en dat is ook de bedoeling niet ;)

ik wil niet rot doen maar het is een heele kunst om in zo een grote open kast alles netjes weg te werken (daarom heb ik me daar zelf ook nog niet aan gewaagt :p )

ik wil niet rot doen maar het is een heele kunst om in zo een grote open kast alles netjes weg te werken (daarom heb ik me daar zelf ook nog niet aan gewaagt :p )

hehe ik zie wel hoe het uitdraaid... eerst water & hardware erin :D Morgen krijg ik laatste producten binnen maar heb geen tijd om er aan te beginnen... savonds gaan werken woensdag donderdag vrijdag gaan werken zaterdag feestje en zondag receptie

VHR : smaken verschillen dacht ik zo? :D

UPDATE :

Eindelijk heb ik de tijd gevonden om de foto's van mijn andere sponsor te tonen.

im6zxl.jpg

9s575c.jpg

2nvvzvl.jpg

2612fxh.jpg

hvrlgw.jpg

16a7gxu.jpg

2a9pqb9.jpg

zxtszq.jpg

Bedankt Eddy!!!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan