• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

probleem opgelost met MountainMods. vlekkeloos eigenlijk zelfs... ze hebben quasi alles terug betaald.

2yttxcn.jpg

eindelijk het juiste paneel :)

ook enkele prulletjes bijbesteld :
2ngyddf.jpg

Kom maar op met de grote update's dan :D

haha jij ziet het goed zitten :D

@dopestuff : bedankt :) snel & gemakkelijk dat probleem opgelost.

Kast ziet er wel mooi uit nu moet ik zeggen... Mss dat ik nog zelf een eigen plexi plaat ga snijden voor de bovenkant want zie je niet veel van mijn bay-ressen :(

ziet er weer veel belovend uit! komt u maar met de update's:)
hm, heb nu geen vriendin ward:p heb net een meid laten zitten^^ :p
maarja, ziet er weer goed uit joh!:) ben zo enorm benieuwd:)

Ik heb terug goed nieuws, ik heb een shop gevonden die mij wil sponsoren met waterkoeling en casemod materiaal. Volgende week nieuwe grote update dus :)

Ik wilde freddy niet lastigvallen :D

Mijn nieuwe sponsor wil ik niet promoten om dit forum omdat dit concurreert is met freddy van highflow.

Laatst bewerkt door een moderator:
de winkel waar ik altijd koop dus :D, wat houdt die sponsoring dan in? sowieso gratis verzending en hier en daar wat korting ofzo ?

dus elke keer als ik iets bij eddy koop, dan sponsor ik je eigenlijk ook 'n beetje xD :D

de winkel waar ik altijd koop dus :D, wat houdt die sponsoring dan in? sowieso gratis verzending en hier en daar wat korting ofzo ?

dus elke keer als ik iets bij eddy koop, dan sponsor ik je eigenlijk ook 'n beetje xD :D

haha een beetje :D Je moest het eens weten :) echt een gast zoals freddy die kerel. Zeer begripvol en zeer gul.

Bedankt beide :D

Freddy : ik vindt geen banners meer op het forum van highflow. Kan je enkele posten in mijn buildlog aub ik kan dan eentje selecteren

mvg

kijk begin post ze staan er alle 3 in? bij mijn handtekening staan ze er gewoon niet alle 3 in voor een begrijpbare reden ;)

4de sponsor revoltec normaal eind deze week :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan