• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

kleurtjes zijn leuk, maar je moet zowat de juiste kleurencombi's vinden, en zien dat als je met verschillende loops met verschillende kleuren van slang werkt, dat die slangkleuren goed bij elkaar passen en dat ze niet kris kras door mekaar gaan anders is heel het kunstzinnige eraf ... ;)

just my 2 cents;)

de kleuren zijn beslist freddy,

geel , oranje , groen en blauw voor HDD loop dus dat zie je bijna niet ...

De bedoeling is om alles in 13mm darm te doen, maar dan heb ik problemen met darm keuze etc. Tygon voor geel en oranje?

Bedankt hoor sting, ik ga geen mini res's nemen zoals freddy, maar eerder bay ressen zoals diegene dat ik al heb.

detailed_image_1575.jpg

anders geef ik €'s aan ressen dat je toch nooit zult zien.. En res bays zo in de front van je pc zien... lijkt me cool :)

ik vind alle kleuren door elkaar te speels en niet strak meer. Kleuren mengen zodat je 4 verschillende kleuren blauw krijgt lijkt me veel strakker.

vb.
Donkerblauw = HDD
iets lichter = VGA
blauw = cpu
lichtblauw = wat anders

ik vind alle kleuren door elkaar te speels en niet strak meer. Kleuren mengen zodat je 4 verschillende kleuren blauw krijgt lijkt me veel strakker.

vb.
Donkerblauw = HDD
iets lichter = VGA
blauw = cpu
lichtblauw = wat anders

sorry hoor maar hier ben ik niet echt voor.. smaken verschillen en dat wil ik nu wel niet in mijn kast :D

toch bedankt voor je voorstel en gedachte wisseling :)

Bedankt hoor sting, ik ga geen mini res's nemen zoals freddy, maar eerder bay ressen zoals diegene dat ik al heb.

detailed_image_1575.jpg

anders geef ik €'s aan ressen dat je toch nooit zult zien.. En res bays zo in de front van je pc zien... lijkt me cool :)

Ik heb hier nog precies zo'n res stof liggen happen... Mocht je geïnteresseerd zijn...

Joepie eindelijk nog eens iets nieuws voor mijn kast;
33kdj47.jpg

Mario kart autootje?
25k3nk8.jpg

2vdgugz.jpg

2uftxc9.jpg

candy!!! :D
fw0nd5.jpg

Nu moet ik mij snel gaan klaarmaken voor te gaan werken tot zondag -_- dus geen foto's meer..

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan